Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Datum: 28 november 2005
Hertz NeverLost groot succes
Hoofddorp Het mobiele satellietnavigatiesysteem Hertz NeverLost is gisteren bij de Nederlandse
introductie op Schiphol een groot succes gebleken. De eerste twintig units zijn vrijwel meteen
allemaal volgeboekt door Nederlandse en internationale Hertz-rijders. Verwacht wordt dat het
succes van NeverLost snel gekopieerd zal worden naar meer Hertzvestigingen in het land.
Sergio Calado was de eerste klant die het Hertz-systeem op Schiphol bestelde. Hij viel meteen
met zijn neus in de boter en werd onthaald met een fles champagne (die uiteraard niet meteen
open ging maar netjes in de kofferbak van de huurwagen verdween). Calado (38) uit Brazilië:
''Ik werk in Frankrijk en vlieg meestal op Schiphol. Voor het vinden van de juiste wegen in Europa
is de NeverLost een uitkomst. Zo kan ik me tenminste op mijn werk focussen.''
Marco Vredeveld, project coördinator van NeverLost: ''Het is heel belangrijk te blijven innoveren.
Internationale klanten zijn de meest kritische klanten, en daarom is Schiphol voor Hertz altijd een
mooie testlocatie. Van de innovatie-kant mogen onze klanten de komende tijd nog een hele hoop
verwachten. Niet alleen als het gaat om de nieuwste modellen autos, maar ook in de technische
ondersteuning, service en entertainment.''
Hertz Neverlost is op dit moment beschikbaar bij Hertzvestigingen in Nederland, Duitsland, Frankrijk,
Ierland, Italië en het Verenigd Koninkrijk. Begin 2006 zal het systeem tevens te huur zijn in België,
Luxemburg, Zwitserland en Zweden. Het kan rechtstreeks bij Hertz worden gereserveerd via de
website, telefonisch of aan de balie.
Einde persbericht.