AutoRai

Tweede LeasePlan ZakenautoTestdag groot succes

(11/28/2005)
De tweede LeasePlan ZakenautoTestdag was wederom een groot succes. Ruim 600 LeasePlan-rijders hebben 11 en 12 november proefritten gemaakt in de autoâs van de merken Opel, Ford, Toyota, Renault, Volkswagen, Seat, Skoda, Nissan, Mitsubishi, Mazda en Hyundai. Ruim 1.500 proefritten
De elf automerken toonden gezamenlijk 134 verschillende auto-uitvoeringen. Uit deze autoâs konden de LeasePlan-rijders drie verschillende autoâs kiezen om een proefrit mee te maken. Deze dagen zijn uiteindelijk ruim 1.500 proefritten gemaakt. Naast de zes verschillende proefritroutes konden de 1.200 bezoekers ook binnen bij de showrooms terecht met hun vragen, offertes laten maken en bij de stand van CarNext te weten komen wat hun huidige auto opbrengt. Voor de kinderen was een speciaal kidsplein ingericht. En jong én oud kon in de Formule 1 rijsimulator over het circuit van Monza scheuren. Vrijdagmiddag had Berno Kleinherenbrink, commercieel directeur van LeasePlan Nederland N.V., de Formule 1 coureur Robert Doornbos al uitgedaagd. Hiermee werd de LeasePlan ZakenautoTestdag officieel geopend.

Geslaagde dag
De berijders en importeurs zijn zeer tevreden over deze dagen. Een aantal reacties.

Reacties berijders

* âIk vind het echt bijzonder om drie autoâs achter elkaar te testen. Nu kan ik de autoâs tenminste écht goed vergelijken.â
* âIk heb al drie autoâs getest, maar ik blijf nog even want ik vind het erg gezellig hier!â

* âIk lease al 14 jaar, maar een testdag als deze heb ik helaas niet eerder meegemaakt.â

* âIk vind het bijzonder dat we autoâs âs avonds in het donker kunnen testen!â

* âZelfs met zeven automerken meer dan vorig jaar, blijft het overzichtelijk.â

* âIk kom om autoâs te testen, maar ik vind die rijsimulator ook wel erg interessant.â

* âGoh, dat we hier ook een hapje kunnen eten, dat vind ik een onverwachte luxe.â

Reacties importeurs

* âHet is goed dat leaserijders verschillende merken en modellen op een locatie kunnen vergelijken. Ook de autoâs die misschien niet hun eerste keus zijn.â

* âDe proefritrijders komen met specifieke vragen, dat is leuk.â
* âHet is leuk om te zien dat berijders eerst bij ons informatie komen halen en vervolgens rechtstreeks doorlopen naar de LeasePlan Offertedesk om een offerte te laten maken.â
* âEr was een prettige en ontspannen sfeer.â

Uniek in de branche
âDit evenement is uniek in onze branche. Wij bieden onze klanten en leaserijders graag gemak. En dat doen we nu op deze manier. De berijders kunnen op twee dagen proefritten maken en alle informatie verzamelen, die zij nodig hebben om de juiste keuze te makenâ, aldus Berno Kleinherenbrink, Commercieel Directeur LeasePlan Nederland N.V.