Ingezonden persbericht
PRESSRELEASE
Online onderzoek 'Dat vind ik er van!'
lanceert eigen magazine
Amsterdam, 25 oktober - 'Dat vind ik er van!', dat de afgelopen maanden al veelvuldig de pers haalde met grote online onderzoeken onder duizenden kinderen in Nederland en België, breidt volgende maand haar activiteiten uit met een magazine waarin de jonge respondenten (tussen de 6 en 14 jaar) het hoogste woord krijgen.
"Dat vind ik er van!" is zo populair bij de doelgroep dat we ze ook graag een magazine geven. Hierin kunnen ze de mening lezen van andere kinderen en ook zelf lid worden van de redactie. De duizenden respondenten van de onderzoeken zijn zó eager dat we het komende jaar aan content noch lezers gebrek zullen hebben. De vele websites die deelnemen aan de online onderzoeken (www.datvindikervan.com) zullen een actieve rol spelen bij de verkoop van abonnementen maar ook creatieve content aanleveren. Zo komt er een Funnygames Award voor de leukste On-line Game van de maand.'' aldus Fabienne van Dillen van JuniorSenior, het jongerenmarketingbureau achter 'Dat vind ik er van!'.
Hot
Het magazine wordt uitgegeven door The Young Ones dat ook het MSN magazine uitgeeft. 'Dat vind ik er van!' gaat over alle onderwerpen die de kinderen zelf aandragen. Mode, zakgeld, huisdieren, muziek, eten: wat hot is bepalen ze zelf. En wat not is dus ook. Het eerste nummer verschijnt op 24 november in een omvang van 48 pagina's.
Cool
'Dat vind ik er van!' heeft een unieke propositie voor de kinderen: letterlijk elke lezer heeft invloed op de redactie van het blad dat hij leest. Waar andere magazines de kinderen vertellen wat cool is, bewijst 'Dat vind ik ervan' op Internet al de plek te zijn waar coolheid ontstaat. Wie tussen de 6 en 14 jaar oud mag immers op 'Dat vind ik ervan!' zijn zegje doen. Is dat cool of niet?
Publicaties
'Dat vind ik er van!' publiceerde de afgelopen maanden onder meer verrassende cijfers over:
- het snackgedrag van jongeren, waarbij de brugklassers de meest beïnvloedbare groep bleken;
- games, waarbij bleek dat inmiddels 61% van de ondervraagden ze dagelijks speelt;
- de naamsbekendheid van culturele organisaties, waaruit bijvoorbeeld bleek dat de respondenten vooral regionale instituten weten op te noemen.
Voor meer informatie belt u met:
JuniorSeniorPressDpt
JonnaHagendoorn
PR manager
Tel: 020 - 53 53 452 (direct)
E-mail: jonna.hagendoorn@jr-sr.com
---- --