Opmerkingen uit ledenvergadering OCN aan werkgever voorgelegd
24-11-2005
Vorige week donderdag 17 november vond de vergadering plaats van de
accountmanagers en salesteamleaders van OCN in Arnhem naar aanleiding
van het bereikte principeakkoord over de harmonisatie van de
arbeidsvoorwaarden. Tijdens de vergadering bleek dat er een aantal
punten is, waarover u (en wij) meer duidelijkheid nodig heeft voordat
u kunt zeggen of u wel of niet instemt met het bereikte akkoord.
Overleg met werkgever
Direct na de ledenvergadering hebben we uw opmerkingen, vragen en
grieven voorgelegd aan directie en personeelszaken. We hebben toen
afgesproken dat ik de vragen nogmaals per mail aan uw werkgever zou
doorgeven, zodat deze precies wist waar het om ging en hierop een
antwoord zou kunnen formuleren. Dat is afgelopen maandag door mij
gedaan. Naar aanleiding daarvan is gevraagd wat op dit moment de
status is van de afspraken en heeft eveneens overleg plaatsgevonden
over het vervolg van de procedure. Er moeten immers ook nog afspraken
worden gemaakt over de arbeidsvoorwaarden van de chauffeurs en de
medewerkers op kantoor.
Op dit moment nog geen antwoorden
Op dit moment kunnen we u geen antwoorden geven. Uw werkgever heeft
natuurlijk tijd nodig voordat zij een reactie kan geven (want alles
heeft altijd verband met alles); ook zal er gechecked moeten worden
wat er nu precies is toegezegd en wat niet. Dat heeft tijd nodig. Ik
begrijp dat dat vervelend is, maar het heeft geen zin om dat soort
processen te forceren. Wel heb ik er bij OCN op aangedrongen om ons zo
snel mogelijk te informeren.
Als we de antwoorden/reactie hebben, dan sturen we u weer een INFO.
Dienstenbond CNV