Ingezonden persbericht


Persbericht

Arnhem, 23 november 2005

FrontRange Solutions en SyncForce CRM Solutions breiden partnership uit

FrontRange Solutions, één van de toonaangevende leveranciers van oplossingen voor IT service management, CRM en customer contact technologie, heeft de band met partner SyncForce CRM Solutions aangehaald. SyncForce CRM Solutions is al geruime tijd distributeur van het CRM-pakket GoldMine in Nederland, maar wordt binnenkort ook officieel benoemd tot een van de Premier Partners voor HEAT, de software suite voor IT helpdesks en IT service management.

SyncForce CRM Solutions houdt zich al bijna zes jaar bezig met verkoop, implementatie en onderhoud van het CRM-pakket GoldMine van FrontRange Solutions. Momenteel telt het klantenbestand van SyncForce CRM Solutions ongeveer 350 grote en kleine bedrijven. Onder meer bedrijven als Swets & Zeitlinger, Sdu Uitgevers, Logica CMG en ABN Amro maken gebruik van GoldMine. "Wij leveren een kant-en-klare oplossing. Wij implementeren GoldMine niet alleen, maar nemen desgewenst ook het volledige beheer voor onze rekening. Wij bieden GoldMine ook op ASP-basis aan, zodat bedrijven geen omkijken meer hebben naar het onderhoud en beheer van de software. Daarnaast ligt onze kracht in advies over het daadwerkelijk praktisch toepassen van de software, waarbij de werkprocessen binnen de organisatie als uitgangspunt gelden", aldus Jan-Paul Huiskamp, directeur SyncForce CRM Solutions. Bovendien heeft de distributeur als enige in de Benelux een dedicated helpdesk waar niet alleen bedrijven uit de Benelux, maar ook Duitse bedrijven kunnen worden geholpen met vragen over de software.

SyncForce CRM Solutions en FrontRange Solutions werken al sinds 1999 samen, maar onlangs zijn er afspraken gemaakt over intensivering van de samenwerking. Zo heeft SyncForce CRM Solutions inmiddels de status van Premier Partner van FrontRange Solutions in Nederland verworven. "De producten van FrontRange Solutions zijn zeer breed toepasbaar en hebben een internationaal karakter. FrontRange Solutions biedt uitstekende kwaliteit tegen een relatief lage prijs", licht Jan-Paul Huiskamp toe. Binnenkort biedt SyncForce CRM Solutions ook HEAT aan, een productsuite voor IT helpdesks en IT service management.

"De strategie van FrontRange is gericht op het verder ontwikkelen van het partnerkanaal in de Benelux-markt. SyncForce CRM Solutions is al jaren een gerespecteerd partner van FrontRange en heeft een uitstekende reputatie opgebouwd met onze CRM-oplossing GoldMine. FrontRange Solutions is dan ook zeer verheugd dat SyncForce CRM Solutions zijn expertise wil verbreden met de IT service management producten van HEAT", aldus sales manager Cees Broer van FrontRange Solutions.

Jan-Paul Huiskamp van SyncForce CRM Solutions geeft aan dat ze aan de vooravond staan van de introductie van een generatie nieuwe software van FrontRange Solutions, waarbij de focus zal liggen op de volledige integreerbaarheid van processen. "Ik verwacht dat we in de toekomst nog nauwer zullen gaan samenwerken met FrontRange Solutions en onderling meer kennis gaan delen. Er is sprake van wederzijds vertrouwen tussen FrontRange Solutions en SyncForce en ik verwacht dan ook dat we ons meer als partners zullen positioneren dan in het verleden is gebeurd", licht de directeur van SyncForce CRM Solutions toe.

In het kader van de nauwe samenwerking organiseren FrontRange Solutions en SyncForce op 24 november a.s. in het Crown Business Center in Haarlem een gebruikersdag voor klanten die met het CRM-pakket GoldMine en/of Service Management HEAT werken. GoldMine heeft de afgelopen jaren in vele benchmarks en tests lovende recenties gekregen vanwege de gebruiksvriendelijkheid en praktische toepasbaarheid van het pakket. Centraal tijdens de gebruikersdag staat de introductie van de nieuwste versie van GoldMine, versie 7.0. Ook licht FrontRange Solutions de productstrategie met betrekking tot GoldMine, HEAT, IPCC en de nieuwe Sales Management suite toe, die medio 2006 op de markt komt.


---

Noot voor de pers:

Meer informatie over FrontRange Solutions kunt u vinden op www.frontrange.com. U kunt ook contact opnemen met Cees Broer via telefoon 010-4702528 of per e-mail: Cees.Broer@frontrange.com

Meer informatie over SyncForce CRM Solutions kunt u vinden op www.crmsolutions.nl.U kunt ook contact opnemen met Jan-Paul Huiskamp via telefoon 023-5405020 of per e-mail: jp.huiskamp@syncforce.com

Over FrontRange Solutions
FrontRange Solutions USA Inc. ontwikkelt software-oplossingen voor CRM en IT Service Management. FrontRange heeft twee productgroepen: GoldMine®, een pakket voor business relationship management, contact management en sales force automation, en HEAT®, een complete software suite voor service management, die bestaat uit modules voor onder meer de IT helpdesk, knowledge management, asset management en service level management. De FrontRange-producten worden wereldwijd gebruikt door meer dan 130.000 bedrijven met samen meer dan 1,2 miljoen gebruikers. FrontRange realiseerde in het laatste boekjaar een omzet van bijna 75 miljoen dollar en biedt werk aan zo'n 500 mensen.

Over SyncForce CRM Solutions
SyncForce CRM Solutions is sinds de oprichting in 1999 de premier partner van het CRM-pakket GoldMine van FrontRange Solutions. SyncForce CRM Solutions richt zich op de verkoop, implementatie van GoldMine® en het volledige beheer van het pakket. SyncForce CRM Solutions biedt GoldMine ook aan op ASP basis en heeft als enige in de Benelux een dedicated helpdesk. Het bedrijf is sinds kort ook de officiële distributeur van HEAT®. Het bedrijf implementeerde het CRM-pakket GoldMine bij ongeveer 350 grote, middelgrote en kleine bedrijven. SyncForce CRM Solutions is gevestigd in Haarlem en heeft een nauwe samenwerkingsovereenkomst met (zuster)bedrijf SyncForce CRM Solutions (www.syncforce.com) uit Eindhoven.