Ingezonden persbericht
P E R S B E R I C H T
Vanaf vanmiddag 12 uur 20.000 hotelkamers beschikbaar voor nooit eerder vertoonde actie
Bepaal zelf de prijs van een hotelovernachting
. NH Hoteles doet 20.000 kamers in Nederland en België in de verhuur
. Eén nacht slapen met ontbijt en betalen wat je ervoor over hebt
. Geen addertjes onder het gras!
. Reserveren vanaf vanmiddag 12.00 uur voor het weekend van 16, 17 en 18 december
Hilversum, 22 november 2005 - Hoewel pas vanaf vanmiddag kan worden geboekt, loopt het al een paar dagen storm op de website van NH Hoteles. Duizenden gasten willen meedoen aan deze unieke actie: een nacht slapen in één van de 37 Nederlandse en Belgische hotels van NH Hoteles en de gast bepaalt zelf wat hij/zij er voor wil betalen. De hotelketen doet in het weekend van 16, 17 en 18 december 20.000 hotelkamers in de verhuur. Via een actiebutton op de website www.nh-hotels.nl zijn de hotelkamers vanaf dinsdag 22 november 12.00 uur te reserveren.
De luxe van een hotel als NH Grand Hotel Krasnapolsky komt nu wel heel erg dicht bij. In het hotel waar royalty's, buitenlandse toppolitici en sterren kind aan huis zijn, kan iedereen de nacht doorbrengen voor een bedrag dat hij/zij er zelf voor over heeft. Of wat te denken van een weekendje Zuid-Limburg met de hotels van NH in Maastricht en Epen? Lekker uitwaaien aan de Nederlandse kust is ook een fijne optie. NH Zandvoort en NH Leeuwenhorst in Noordwijkerhout liggen nabij zee, strand en duinen. Ook in de leukste steden van België zijn prachtige hotels van NH te vinden: NH Gent bijvoorbeeld staat in het centrum van de stad. Hoofdstad Brussel telt vijf hotels van NH en dan heeft NH nog hotels in Mechelen en Genk.
Met de unieke actie van NH Hoteles kan iedereen eens een hotel uitproberen, genieten en een leuk weekend beleven. NH Hoteles wil met deze try out 40.000 mensen laten kennis maken met hun hotels, kwaliteit en service. In het driedaagse weekend kunnen gasten één nacht bij NH slapen, met de volgende ochtend een ontbijt voor twee personen. Bij het uitchecken betaalt de klant wat hij/zij deze overnachting waard vond. Dat kan het volledige bedrag zijn, een gedeelte van de volle prijs of misschien wel meer. De klant bepaalt de prijs. En nee, er zitten geen addertjes onder het gras. NH wil met deze ludieke actie graag dat u kennismaakt met NH Hoteles.
Over NH Hoteles
NH Hoteles bezit 250 hotels met 40.000 kamers in negentien landen in Europa, Latijns-Amerika en Afrika. En NH Hoteles heeft momenteel 25 projecten in aanbouw. Daarmee komt de totale capaciteit op bijna 44.000 kamers.
NH Hoteles onderscheidt zich door de hoge kwaliteit, zowel op het gebied van service als faciliteiten, met een zorgvuldig doordachte inrichting, die aan alle smaken tegemoetkomt, uniform is en de bezoekers op hun gemak stelt. De hotels van NH Hoteles bieden de meest geavanceerde technologieën, die klanten helpen bij alle vormen van communicatie, werk en ontspanning.
De restaurants vormen een andere prioriteit en bieden het neusje van de zalm als het om eten gaat. De prestigieuze restauranteigenaar Ferran Adrià, van het El Bulli restaurant, is een samenwerkingsverband aangegaan met NH Hoteles, wat heeft geleid tot nieuwe concepten zoals 'Fast Good' en 'Nhube', waarbij gezocht wordt naar nieuwe mogelijkheden binnen de hotelsector om eten en ontspanning te combineren voor de gasten van de keten. Samen met El Bulli dat drie Michelin-sterren heeft, beschikken de NH restaurants over elf Michelin-sterren.
De NH Hoteles Groep heeft een beursnotering in Madrid (in de exclusieve Ibex 35 Index).
/ / /
Noot voor de redactie,