Adcast gaat zendtijd op in-store TV netwerk Shell verkopen
Mediaxplosion group b.v.
Soest, 09 oktober 2005 - Rondom de speciaal voor Shell shops geproduceerde
televisieprogramma's met nieuws, files, flitsers, promotie van aanbiedingen in de
Shell-shops en het weer kan nu ook geadverteerd worden. Adcast is geselecteerd om
zendtijd op dit in-store TV netwerk te verkopen.
Shell-TV is te zien in 46 snelwegstations. Met ruim 3 miljoen bezoekers per maand is dit
een zeer aantrekkelijk medium voor bedrijven uit verschillende branches en vooral die
sectoren die de automobilist willen bereiken. Jacques van der Wilt van Adcast: 'We merken
een grote interesse bij adverteerders om andere manieren te vinden om de consument te
bereiken, naast de inzet van de traditionele media'.
Voor Shell is dit een volgende stap in de verdere ontwikkeling van in-store TV. Serge van
den Berg van Shell: 'Ons TV-kanaal wordt zeer gewaardeerd door de bezoekers van onze
stations. Ook de bedrijven die hun producten in onze shop verkopen zijn tevreden. De
advertentiemogelijkheid op ons in-store TV netwerk geeft ook andere bedrijven de
mogelijkheid zich met Shell te associëren en te kunnen communiceren met de bezoekers
van onze stations'.
Over Adcast:
Adcast is een onafhankelijke verkoopmaatschappij die in opdracht van retailers
commerciële zendtijd op hun in-store TV-netwerken verkoopt aan adverteerders. Door
meerdere in-store TV netwerken te combineren is Adcast in staat adverteerders een groot
en divers bereik aan te bieden binnen 'narrowcasting'. Met uitgebreide onderzoeken en
bewezen resultaten is Adcast ook in staat om adverteerders te adviseren over wat werkt en
wat niet.