Ingezonden persbericht
Persbericht: Hyves, NRC Handelsblad, Sanoma Men's Magazines en Speurders.nl kiezen Mailmedia
Mailmedia breidt opt-in bestand uit tot 3,5 miljoen e-mail adressen en 1 miljoen mobiele nummers
Amsterdam, 21 oktober 2005 - Full service permission marketing
bureau Mailmedia heeft haar positie als marktleider versterkt. De e-mail
adressen en mobiele nummers van abonnees van AD Nieuwsmedia,
FX.nl, Hyves, Nobiles Media, NRC Handelsblad, Sanoma Men's
Magazines, Speurders.nl, Studenten.net, Studentenbaan.nl, Stages.nl
en The Question Library zijn bij Mailmedia ondergebracht voor
exclusieve exploitatie. Hiermee groeit het bestand van Mailmedia naar 3,5 miljoen e-mail adressen en 1 miljoen mobiele nummers van
consumenten en zakelijke beslissers die graag reclame via e-mail of SMS willen ontvangen.
Naast deze nieuwe titels verzorgt Mailmedia de exploitatie van de
bestanden van Adformatie, Automatiseringsgids, Autovisie, Biosmail,
Communicatienieuws, CosmoGIRL, De Zaak, ElleGIRL, FEM Business,
Financieel Management, Gamemail, Grafivakbeurs, Hitkrant, ID&T,
Jobnews, Jobbingmall, Kranten.com, Kortingswinkel, Lekker,
Managementsite, Managersonline, Mybutler, Mywinebutler,
Mydinnerbutler, Mycarbutler, Mytravelbutler, Quote, Ricardo, Santé,
Sapenda, Soapmail, Stepstone, Starstyle, TINE - The ICT & Networking
Event, Totaljobs, Trouw, TV Menu, Twigger, De Volkskrant en
Wannahaves.
Johan van Mil, Directeur van Mailmedia: "Met deze uitbreiding komt het
totaal uit op 51 titels en 3,5 miljoen e-mail adressen en 1 miljoen mobiele
nummers. Uitgevers zijn zich er van bewust dat e-mail en SMS
marketing inmiddels de belangrijkste online media zijn die door
adverteerders worden ingezet om tegen lage kosten snel een hoge
respons te realiseren".
Over Mailmedia
Mailmedia is het marktleidende full service permission marketing bureau.
Mailmedia werkt uitsluitend op basis van ontvangers die graag
aanbiedingen per e-mail of SMS willen ontvangen (opt-in) en bereikt
daarmee de individuele ontvanger die daadwerkelijk geïnteresseerd is
in aanbiedingen. De medewerkers hebben hun sporen verdiend in
zowel de traditionele als de interactieve media branche. Mailmedia is
actief lid van de DM brancheverenigingen FEDMA en DDMA en van de
e-mail marketing association EMMA-nl.