Uitnodiging: overhandiging 'Plezier & Prestatie 2005' aan CNV
?
UITNODIGING PERS
Adviesbureau &Samhoud overhandigt plezier-in-het-werk-onderzoek aan voorzitter CNV
CNV voorzitter René Paas neemt eerste exemplaar rapport 'Plezier en Prestatie 2005'
officieel in ontvangst
Donderdag 20 oktober, 13,15 uur. Kantoor CNV, Ravellaan 1, Utrecht
Utrecht, 18 oktober 2005
Het rapport 'Plezier & Prestatie 2005' van &Samhoud richt zich op de
ontwikkelingen binnen werkend Nederland. Het rapport wordt donderdag 20 oktober om 13.15
uur aangeboden aan CNV-voorzitter René Paas. De Pers is hierbij welkom. Tijdens de
persbijeenkomst reageert Paas op het rapport en de feiten die uit onderzoek naar voren
komen: Hoe staat Nederland ervoor op het gebied van Plezier & Prestatie? Wat zijn de
ontwikkelingen op dit vlak? Hoe staat Nederland ervoor in vergelijking met een aantal
andere landen? Tijdens de uitreiking is het volledige rapport beschikbaar voor de pers.
Ook is er gelegenheid tot vragen stellen aan &Samhoud en René Paas.
Aanmelden graag via:
&Samhoud, Ilse Nelemans, 06-51588117 of 030-2348604, en i.nelemans@samhoud.nl
Achtergrond jaarverslag Plezier & Prestatie
De resultaten uit het jaarverslag Plezier & Prestatie zijn gebaseerd op onderzoeken
die zijn uitgevoerd via de &Samhoud-website BetterBeYourself.nl. Meer dan 40.000
medewerkers uit 59 organisaties uit 3 landen namen de afgelopen jaren deel aan de
onderzoeken. De resultaten zijn representatief voor de dienstverlenende sector.
Over &Samhoud
Adviesbureau &Samhoud werd vijftien jaar geleden opgericht door Salem Samhoud met het
visionaire doel om doorbraken te realiseren, door mensen te inspireren en te verbinden.
&Samhoud staat bekend om zijn unieke vakinhoudelijke kennis en zijn onconventionele
aanpak bij fundamentele veranderprocessen. Het bureau onderscheidt zich door haar
uitzonderlijke focus op de menselijke kant van bedrijfsvoering. Een van de
expertisegebieden van &Samhoud is Plezier & Prestatie. Hierbinnen staan
adviestrajecten centraal die zich focussen op de relatie tussen plezier en prestatie in
organisaties. De expertise op dit vlak is o.a. gebundeld in het boek 'Plezier &
Prestatie'. Meer informatie en praktijkverhalen zijn beschikbaar op
www.plezier-en-prestatie.nl. &Samhoud heeft op basis van de Plezier- &
Prestatie-aanpak haar eigen onderzoeksmethode ontwikkeld om medewerkerstevredenheid te
meten, het online meetinstrument BetterBeYourself.
---