Rechtbank Middelburg
Klantwaarderingsonderzoek rechtbank Middelburg
De rechtspraak in Nederland wil constant haar dienstverlening
verbeteren. Tien rechtbanken hebben besloten om hiervoor een
klantwaarderingsonderzoek uit te voeren.
Van 1 oktober tot en met 31 december 2005 houdt de rechtbank
Middelburg een klantwaarderingsonderzoek onder rechtzoekenden en
beroepsgroepen waarmee veel contacten bestaan (advocaten, deurwaarders
e.a.). Tijdens deze periode zullen zij gevraagd worden hoe zij over
onze dienstverlening denken (bejegening, informatieverstrekking,
wachttijden, procedures e.d.).
Het onderzoek wordt begeleid door het onafhankelijke onderzoeksbureau
Prisma. De resultaten worden verwacht in april 2006 en komen te
staan op www.rechtspraak.nl.
Nadere informatie:
Bureau voorlichting & communicatie, tel.nr. 0118-677567
Mevr. M. van de Merbel-Nieuwendijk, voorlichtster
Dhr. D.A. Westveer, voorlichter
Bron: Rechtbank Middelburg
Datum actualiteit: 20 oktober 2005 Naar boven