AXA biedt relaties Amerikaanse inspiratie in life planning
7 oktober 2005
Hoe vaak komt u een fenomeen tegen? Met die aankondiging nodigde AXA
een select gezelschap van 50 relaties uit om kennis te maken met de
Amerikaanse financiële goeroe George Kinder, tijdens een speciale
workshop in het Utrechtse hoofdkantoor op dinsdag 4 oktober. Het werd
een succesvolle, interactieve middag over life planning met een zeer
verfrissend geluid in de financiële dienstverlening.
Mover & shaker in financiële dienstverlening
George Kinder heeft zijn kennis van grote schrijvers en filosofen, van
kunst en wetenschap, verbonden met zijn kennis als financieel
adviseur. Vooral bekend van zijn bestseller 'The Seven Stages of Money
Maturity', heeft hij onder andere een praktische methodiek voor
adviseurs ontwikkeld, waarin hij zijn gedachten over life planning
ontvouwt. Life planning is voor hem meer dan focussen op een goed
financieel plan. De life planner verlegt zijn focus richting de
diepste wensen en verlangens van zijn cliënt. Hoewel life planning nog
tamelijk onbekend is in Nederland, is het in de Verenigde Staten en
Australië niet meer weg te denken. Het bekende Amerikaanse 'Financial
Planning Magazine' koos George Kinder recent tot één van de zes meest
invloedrijke financial planners van Amerika. Kinder is ook uitgekozen
tot de grootste 'mover & shaker' in de wereld van de financiële
dienstverlening en behoort tot de top 50 van veelgevraagde en geprezen
sprekers in de Verenigde Staten.
Over AXA
Over de hele wereld levert AXA producten en services, met de belofte
van Financial Protection: bescherming en hulp bij het realiseren van
de projecten van klanten, in elke fase van hun leven. Wereldwijd heeft
momenteel AXA 50 miljoen klanten, 112.000 werknemers en intermediairs,
72,2 miljard euro omzet en 2,5 miljard euro nettowinst over het jaar
2004. In 2004 stond de AXA Groep 13e in de Fortune-lijst van 's
werelds grootste ondernemingen.
Disclaimer