Ingezonden persbericht
SAS bekroont samenwerking met Business & Decision en Ordina VisionWorks
Klanten profiteren van verregaande wederzijdse betrokkenheid
SAS Forum Nederland, Ermelo, 5 oktober 2005 Vandaag heeft Bert Boers, managing director van SAS Nederland, de Golden Award 2005 uitgereikt aan Business & Decision en de Silver Award aan Ordina VisionWorks. Deze 2005-Awards zijn de kroon op de verregaande wederzijdse betrokkenheid van beide IT-adviesorganisaties in hun samenwerking met SAS.
De onderscheidingen zijn er voor SAS' beste Europese partners in 2005. Business & Decision krijgt de Golden Award 2005 omdat het de winnaar is van alle multinationaal werkende SAS-partners in Europa. De Silver Award is voor Ordina VisionWorks omdat het SAS' beste partner is van alle nationale spelers binnen Europa. De nummer-een-noteringen worden afgemeten aan het aantal SAS consultants dat partners in dienst hebben en opleiden, het aantal geslaagde gezamenlijke klantprojecten en zijdelingse samenwerkingen zoals op pr-gebied.
Business & Decision
Het internationale Business & Decision is gespecialiseerd in CRM, BI en e-Business. Ook binnen de Benelux heeft het een nauwe relatie met SAS, wat bijvoorbeeld heeft geresulteerd in kenniscentra voor Risk Management en Marketing Automation.
Ordina VisionWorks
De samenwerking met Ordina VisionWorks blonk dit jaar uit door twee uiterst geslaagde klantprojecten voor het Verbond van Verzekeraars (VvV) en voor een grote internet-detailhandel. Voor het VvV bouwden de partners een datawarehouse-systeem waarmee de aangesloten particuliere verzekeraars hun prestaties met elkaar kunnen vergelijken. Voor de detailhandelaars bouwde Ordina VisionWorks in samenwerking met SAS een systeem ter analyse en beheersing van haar marketingcampagnes.
Over SAS
SAS levert innovatieve business intelligence software in combinatie met branchegerichte dienstverlening, waarmee bedrijven werkelijke Enterprise Intelligence creëren. SAS-oplossingen worden gebruikt door
meer dan 40.000 organisaties (waaronder 90 procent van de Fortune 500-bedrijven), om winstgevender relaties te ontwikkelen met leveranciers en klanten en om gefundeerde, accurate beslissingen te kunnen nemen die bedrijven doen groeien. SAS is uniek in de volledige integratie van datawarehousing met analytische en traditionele business intelligence toepassingen, waardoor grote hoeveelheden kale gegevens worden omgezet in waardevolle informatie. SAS levert wereldwijde al drie decennia zijn klanten The Power to Know. Meer informatie is te vinden op www.sas.com/nl.
Meer informatie voor de redactie:
SAS Institute B.V.
Susan Roos
t: (035) 699 68 59
e: susan.roos@snl.sas.com
PublieksWerk B.V.
Piet van Reeuwijk
t: (020) 486 21 39
e: piet@publiekswerk.nl