Ingezonden persbericht

WWAV Van Rooij kiest voor callcentertechnologie van Vocalcom

NAARDEN, 20051005 -- WWAV Van Rooij, vestiging van de Brits/Amerikaanse WWAV Rapp Collins-groep, kiest voor Hermès.Net technologie van Vocalcom, geïmplementeerd door Philips Business Communications.


De WWAV groep is één van de grootste direct marketing-ketens in de wereld en marktleider in charitatieve en non-profitcommunicatie. WWAV biedt haar klanten een breed servicespakket, waaronder communicatie audits, branding workshops, sponsoring en telemarketing. Precies voor die laatste afdeling koos WWAV voor de Hermès.Net webgebaseerde callcentertoplossing van Vocalcom, geleverd door Philips Business Communications.
WWAV beschouwt telemarketing als een bijzonder efficiënt instrument voor het werven en upgraden van donateurs. Een groeiend aantal non-profit organisaties kiest voor WWAV. Om voortaan een deel van de telemarketingactiviteiten zelf uit te oefenen (voorheen uitbesteed aan andere bureaus, streng gecontroleerd door WWAV), besliste de organisatie om via Philips de innovatieve, alles-in-een, browser-based technologie van Vocalcom te implementeren.

Over WWAV
WWAV Van Rooij is in 1997 opgericht als eerste vestiging van de brits/amerikaanse WWAV Rapp Collins-groep op het vaste land. De WWAV Rapp Collins groep is één van de grootste direct marketing-ketens in de wereld en is marktleider in charitatieve en non-profitcommunicatie.

De groep telt ruim 800 medewerkers en omvat naast direct marketing bureaus tevens eigen units op het gebied van communicatie consultancy, database marketing, mediabroking en internetdiensten.

Samen met de Rapp Collins geliëerde en DDB geliëerde bureaus in de wereld behoort WWAV Van Rooij tot de grootste communicatie beheergroep DAS/OMNICOM.

Over Philips
Philips Business Communications (PBC) is een van de belangrijke internationale spelers op het gebied van bedrijfscommunicatie. Naast innovatieve IP telefoniesystemen levert PBC ook een veelvoud aan branchespecifieke applicaties en een compleet portfolio aanvullende diensten, waaronder advies, maatwerk, integratie, training, management en onderhoud.
Via een mondiaal netwerk van eigen verkoopkantoren in meer dan 20 landen en een uitgebreid distributienetwerk in 50 landen worden meer dan 12 miljoen eindgebruikers in de gehele markt, van kleine organisaties tot de grootzakelijke sector bedient. Meer informatie vindt u op www.sopho.philips.com.
Contact: Bert van Koelen, +31 (0)35 689 3145 of bert.van.koelen@philips.com

Over Vocalcom
Vocalcom is een leidinggevende ontwikkelaar en integrator van oplossingen voor contactcenters. De firma werd opgericht in 1995 met hoofdkantoor in Parijs en beschikt vandaag over eigen vestigingen en distributeurs wereldwijd. In Nederland is Philips een belangrijke distributeur van Vocalcom oplossingen. De contactcenteroplossingen van Vocalcom bieden efficiënte, betaalbare en winstgevende klantinteractie. Het unieke alles-in-één platform Hermès heeft wereldwijd tienduizenden users in de meest uiteenlopende industrieën. Hermès werd vijf keer op rij verkozen tot product van het jaar door verschillende vaktijdschriften en -organisaties. Meer informatie over Vocalcom vindt u op www.vocalcom.com
Contact: Rob Wegdam, Tel: 0653 51 90 12 of r.wegdam@vocalcom.Be; www.vocalcom.com




Vocalcom