Mirjam Jans nieuwe PR Manager SsangYong Nederland
(10/5/2005)
Mirjam Jans is per 1 oktober aangesteld als PR & Projectmanager van
SsangYong Nederland. Ze werkt al bijna drie jaar voor het merk, de
laatste tijd als Projectmanager Marketing & Communications.
Voordat Jans bij SsangYong Nederland werkte, deed ze diverse projecten
op het gebied van (arbeidsmarkt-) communicatie. Dankzij een opdracht
bij een auto-importeur kwam ze in contact met de automobielbranche.
Dat beviel haar zo goed dat Jans besloot fulltime voor een importeur
te gaan werken. In februari 2003 stapte ze in bij SsangYong als
Marketing & Communications Coördinator. Later werd Jans benoemd tot
Projectmanager Marketing & Communications, daar zijn nu PR taken aan
toegevoegd.
Gezien de enorme groei die SsangYong het afgelopen jaar al doormaakte
en de komende jaren nog verder zal doorzetten, ontstond de noodzaak om
de interne organisatie te optimaliseren. Astrid Molewijk, die voorheen
de PR van het Koreaanse merk behartigde, krijgt daarbij een
belangrijke nieuwe rol. Haar taken worden meer coördinerend en
strategisch. Daarbij is zij de eindverantwoordelijke voor de overall
marketing communicatie voor SsangYong in zowel Nederland als België.
Alle contacten
Mirjam Jans is als PR & Projectmanager o.a. verantwoordelijk voor alle
contacten met de pers, de coördinatie en begeleiding van persreizen,
de informatievoorziening aan alle media en het ter beschikking stellen
van testautoâs. Ze heeft erg veel zin in haar nieuwe functie: âHet is
een mooie nieuwe stap die ik bij SsangYong kan zetten. De komende tijd
hebben we flink wat nieuws te melden. Ik kan dus gelijk actief aan de
slag!â
AutoRai