Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

GOUDEN CLIP: HÉT ONDERSCHEID IN ADVERTEREN

5 oktober 2005 - De Gouden Gids lanceert in samenwerking met World Clip Experience de online commercial; de Gouden Clip.

Gouden Gids voegt een nieuwe dienst toe aan haar website die meer dan 2,5 miljoen mensen per maand bezoeken.

Gouden Gids biedt haar adverteerders de mogelijkheid van een professionele online commercial, een nieuwe vorm van adverteren, om zich nog beter naar klanten te kunnen onderscheiden. Op zeer eenvoudige wijze kunnen bedrijven een 60 seconden durende bedrijfspresentatie laten maken als opvallend visitekaartje.

Gouden Gids en World Clip Experience zijn een samenwerkingsverband aangegaan voor het maken van deze bedrijfsfilm. World Clip Experience monteert digitale foto's, begeleidende tekst, voice-over en achtergrondmuziek tot een filmpje. Geheel in de eigen sfeer van het bedrijf.

"Onze professionele en creatieve organisatie is zeer gespecialiseerd en heeft ruime ervaring met online commercials voor zakelijk Nederland. Door onze samenwerking met Gouden Gids bieden we bedrijven de mogelijkheid om consumenten te verleiden met de Gouden Clip . Laat zien wie je bent!, aldus CEO World Clip Experience, Erwin Jorritsma."

"De Gouden Clip is voor verschillende bedrijven een uitermate interessante visuele aanvulling op hun advertentie, waarbij sfeer, uitstraling en/of productaanbod van belang is bij een aankoop, zoals bij restaurants, reisbureaus, makelaars en autodealers. Wij verwachten veel van deze unieke dienst die naadloos aansluit op de wensen van onze adverteerders. De consument zal de gevisualiseerde informatie als positief ervaren en als zodanig meenemen in het maken van een keuze voor bedrijf, dienst of product", aldus Product Manager Internet Advertising, Annemiek Moerman".


---