Ingezonden persbericht
Persbericht
Trinicom lanceert T5(TM): toonaangevende software voor de afhandeling van multichannel klantcontacten
Wilp, 30 september 2005 - Marktleidend eService software leverancier Trinicom heeft tijdens de viering van het vijfjarig jubileum op 29 september 2005 een nieuwe generatie van zijn software gelanceerd, onder de naam Trinicom T5(TM). Deze opvolger van het Trinicom eService Center(TM), waarvan inmiddels meer dan honderd systemen verkocht zijn, wordt toonaangevend voor de afhandeling van multichannel klantcontacten. Trinicom T5(TM) is onder andere uitgebreid met functionaliteit voor chat en een vernieuwde matchingtechnologie en heeft een verbeterde gebruikersinterface. Met dit geheel vernieuwde product verwacht Trinicom de vooraanstaande marktpositie in binnen- en buitenland verder te versterken.
Naast de reeds bestaande modules web selfservice, e-mail response management en agent support bevat T5(TM) een nieuwe module voor serviceverlening via chat. Klanten hebben hierdoor nog meer keuzemogelijkheden en kunnen nog beter worden geholpen via het kanaal van hun voorkeur. De nieuwe gebruikersinterface van T5(TM) is gebaseerd op RIA (Rich Internet Application) technologie. Deze technologie biedt meer mogelijkheden om de gebruiksvriendelijkheid te vergroten dan een traditionele op HTML gebaseerde interface. Daarnaast hoeven pagina's niet telkens volledig ververst te worden, waardoor de lay-out consistenter is en de navigatie sterk wordt vereenvoudigd. Gebruikers van T5(TM) kunnen bovendien profiteren van de vernieuwde matchingtechnologie. Dankzij een semantische engine-analyse, op basis van onder andere een taalanalyse, wordt nu nog sneller het juiste antwoord aan een vraag gekoppeld.
Ook bij de beantwoording van vragen via telefoon, e-mail of chat biedt T5(TM) diverse voordelen. De nieuwe case handling-functionaliteit zorgt ervoor dat een binnenkomend contact kan worden behandeld als onderdeel van een eerdere of uitgebreidere vraagstelling. Hierdoor is meteen duidelijk hoeveel en welke contacten er nodig zijn geweest om een bepaald vraagstuk af te handelen en kan de communicatie met de klant gestructureerder verlopen. Ook biedt T5(TM) de optie voor een organisatiegebaseerde in plaats van persoonsgebaseerde inrichting van de contactgegevens, waarbij contactpersonen zijn gekoppeld aan het bedrijf waarvoor zij werken. De nieuwe rapportage-wizard geeft bovendien meer vrijheid om te bepalen welke aspecten met betrekking tot de afhandeling van klantcontacten in rapportages moeten worden weergegeven.
Na vijf jaar is de naam eService Center(TM) vervangen omdat deze niet langer de lading dekte. Trinicom zorgt namelijk niet alleen voor een stroomlijning van elektronische klantcontacten, maar van de in- en uitgaande klantcontacten via alle kanalen. Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: "Met onze multichannel contactcenter software bieden we ook grote bedrijven de mogelijkheid om de persoonlijke dienstverlening van de 'kruidenier op de hoek' zo dicht mogelijk te benaderen. Alleen als je alle klantcontacten goed in beeld hebt kun je de beste invulling geven aan Customer Relationship Management. Met T5(TM) hebben onze klanten dan ook de juiste troef in handen om hun dienstverlening en klantenservice verder te optimaliseren."
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, agent support en chat. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom T5(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, telefoon en chat en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, Waterschapsbedrijf Limburg en internetprovider Tiscali. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.
---
Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com