Wereldkampioen Dennis van der Geest boegbeeld nieuwe campagne NEMEF
Nemef
Dennis met NEME..
Wereldkampioen Dennis van der Geest boegbeeld nieuwe campagne NEMEF
Na een eerste succesvolle campagne met topjudoka Dennis van der Geest in het voorjaar komt
slotenfabrikant NEMEF in oktober met een vervolg. De resultaten van de eerste
consumentenactie waren zeer positief; velen hebben de vernieuwde NEMEF website bezocht om
hun eigen woning te checken, een compleet beveiligingsadvies te krijgen en vervolgens te
profiteren van de actie met gratis veiligheidscilinder. In de nieuwe reclamecampagne van
Nederlands grootste slotenfabrikant zal Dennis van der Geest wederom een belangrijke rol
vervullen.
Met de campagne, die 3 oktober van start gaat op de landelijke radiozenders met als thema
'hoe veilig is uw huis?', wil NEMEF de naamsbekendheid van het bedrijf vergroten en de
consument beter laten nadenken over de beveiliging van zijn huis. Feit is namelijk dat
90% van de Nederlandse huizen onvoldoende is beveiligd. Door middel van een eenvoudige
'Veilig Wonen'-test op www.nemef.nl. kan de consument een veiligheids-check uitvoeren
voor zijn eigen huis.
Onder het motto: 'Beveiligen was nog nooit zo aantrekkelijk' zijn er diverse
consumentenacties tijdens de campagne en zal Dennis van der Geest als boegbeeld fungeren.
Nieuw is dat iedere bezoeker van de NEMEF website kan meedoen aan de prijsvraag 'win een
veilig huis', waardoor kans wordt gemaakt op beveiliging van het eigen huis ter waarde
van Euro 1000,=.
Niet alleen NEMEF, maar ook Dennis van der Geest is zeer tevreden over de
sponsorovereenkomst. 'Geweldig dat zo'n sterk merk mij ondersteunt. Een perfecte 'match'
en een 'veilig' gevoel'.
---