Ingezonden persbericht
Persbericht
Arnhem, 28 september 2005
FrontRange Solutions komt met nieuwe versie IP Contact Centre
FrontRange Solutions, één van de toonaangevende leveranciers van oplossingen voor IT service management, CRM- en customer contact technologie, heeft een nieuwe versie van IP Contact Centre op de markt gebracht. IP Contact Centre is een zeer betaalbare out-of-the-box oplossing, die eenvoudig in bestaande IT-toepassingen geïntegreerd kan worden. Het systeem is daarom bij uitstek geschikt voor kleine en middelgrote contact centres met 21 tot 75 agents.
IP Contact Centre 5.0 is uitgebreid met een aantal nieuwe functionaliteiten. De nieuwe versie is geschikt voor de integratie met voice-toepassingen (PBX/ACD), werkt met screen pops en beschikt over mogelijkheden voor data-integratie, Interactive Voice Response (IVR), unified messaging en een rapportage tool, waarmee analyses van klantcontacten gemaakt kunnen worden.
IPCC biedt uitgebreide faciliteiten voor het afhandelen en automatiseren van klantcontacten. De software routeert calls op basis van diverse criteria naar agents en voorziet ze van de beschikbare klantinformatie. De routering van gesprekken naar remote agents, die op andere locaties actief zijn, geschiedt via internet met behulp van het Session Initiation Protocol (SIP), waardoor PSTN-lijnen overbodig zijn. Daarnaast kunnen met behulp van onder meer IVR self-service applicaties ingebouwd worden, die klanten helpen bij de oplossing van veelvoorkomende problemen. De software beschikt verder over diverse tools voor het realtime monitoren van calls en de activiteiten van de agents. IPCC werkt met een System Administrator, die de activiteiten realtime kan monitoren, work flows en routering kan definiëren, gebruikers kan toevoegen en die de applicatie beheert.
IP Contact Centre 5.0 kan gemakkelijk geïntegreerd worden met HEAT Service & Support(TM) en het CRM-pakket Goldmine. Met behulp van Goldmine kunnen in IPCC klantgegevens toegankelijk gemaakt worden, terwijl met behulp van HEAT workflowfaciliteiten voor de oplossing van problemen en de afhandeling van klachten beschikbaar komen.
---