Ingezonden persbericht

Studenten slaan hun slag in de lucht

ROTTERDAM, 20050810 -- Woensdag 28 september zal de Marketing Associatie van de Erasmus Universiteit Rotterdam een zeer gedurfd evenement organiseren.


Dit jaar promoot de stad Rotterdam zichzelf met de slogan: "Rotterdam durft!". Op verschillende vlakken wil de gemeente Rotterdam zich met deze slogan meten. Daarom heeft de gemeente gekozen om op het gebied van studeren met de Marketing Associatie van de Erasmus Universiteit in zee te gaan. Met een groep van 25 Marketing studenten uit Rotterdam zal er op 28 september een Marketing case worden uitgewerkt die door hoofdsponsor ING is bedacht. De uitwerking van de case zal voor dit spectaculaire evenement in een vliegtuig plaatsvinden! Deze stunt wordt mede mogelijk gemaakt door VLM (Vlaamse Luchtvaart Maatschappij) en Rotterdam Airport. Tijdens de vlucht die naar Londen zal gaan, zullen de studenten zich verdiepen in de case. Daar aangekomen zullen de studenten enkele uren een bezoek brengen aan bezienswaardigheden in Londen die in het thema staan van deze dag. Tijdens de terugreis zal de case verder worden afgemaakt. Bij aankomst in Rotterdam is het de bedoeling dat de studenten hun oplossingen presenteren aan ING. Om de dag spetterend af te sluiten zullen de presentaties van de verschillende teams plaatsvinden in het Nationale Nederlanden gebouw met een prachtig uitzicht over Rotterdam.




Marketing Associatie EUR