Nieuw multimediaal spel
Proteq
In november a.s. wordt in Nederland een nieuw en fascinerend multimediaal spel gelanceerd.
Naast de NS, Connexxion, Dixons, Readers Digest en Spits is Proteq een van de
hoofdsponsors van dit nieuwe spel. Bij het multimediaal spel gaat het om een zoektocht
naar een schat die ergens in Nederland verborgen ligt. Deze schat: een bedrag van 50.000
euro is te vinden aan de hand van aanwijzingen via de mobiele telefoon en internet.
Het spel, genaamd de The Blackbeard Connection, moet in november leiden tot een
fascinerende en originele virtuele community, waarbij vele tienduizenden mensen in
Nederland actief op zoek zijn naar de schat. Mensen kunnen zich vanaf 1 oktober aanmelden
voor het nieuwe spel.
De Blackbeard Connection schetst een sprookjesachtige, niet-alledaagse werkelijkheid.
Vergelijkbaar met de mystificaties zoals beschreven in De Davinci Code van de schrijver
Dan Brown. De Blackbeard Connection daagt mensen uit zich te verplaatsen in deze virtuele
wereld.
Deelnemers aan het spel ontvangen dagelijks vragen of opdrachten via de mobiele telefoon.
Voor elk goed antwoord ontvangt de deelnemer vervolgens een aanwijzing op zijn of haar
persoonlijke Blackbeard Connection homepage. Deze aanwijzingen brengen de deelnemers
steeds dichter bij de locatie van de schat. De slimste en snelste speler wint de schat.
Daarnaast zijn er vele dagprijzen te winnen.
Als voorproefje op de Blackbeard game introduceert Proteq vanaf vandaag een eigen mini
game op haar internetsite. Bezoekers van de Proteq site kunnen tot 10 november a.s. het
spel spelen en fantastische Logitech prijzen winnen.
Proteq heeft een ambitieuze doelstelling en wil zich met de nieuwe website gaan profileren
als een vernieuwende en slimme verzekeraar die qua innovativiteit en uitstraling goed past
bij het Blackbeard project.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Martijn Kabbes
Woordvoerder Proteq
Telefoon 06 4721 68 36
Email: martijn.kabbes@proteqdirect
Website: www.proteq.nl