Ingezonden persbericht


Softshare kiest voor communicatieadviesbureau InterCity Consultancy

Softshare BV timmert aan de 'elektronische' weg in Europa Amsterdam, 26 september 2005 - Softshare BV heeft voor de coördinatie van de marketing en pr-activiteiten het Apeldoornse communicatieadviesbureau InterCity Consultancy in de arm genomen. Na een korte selectieprocedure is de keuze op dit bureau gevallen aangezien zij het gehele traject kunnen begeleiden. Zo begeleidt InterCity Consultancy onder andere de implementatie van de Softshare website in zowel Nederland, Duitsland, Frankrijk als Spanje. De websites krijgen de taal van het desbetreffende land mee en er zal worden ingespeeld op de lokale markt en de cultuur van het land. "Het is een mooie opgave om Softshare in dit proces te begeleiden en Europa zal nog veel van ze horen", aldus Robert van Vliet, directeur InterCity consultancy.

Over Softshare
Softshare B.V. (www.softshare.nl) is de Europese tegenhanger van het in Santa Barbara en Californië gevestigde Softshare Inc. (www.softshare.com). Sinds begin 2005 heeft Softshare B.V. een Europees hoofdkantoor in Amsterdam en levert in Europa, Azië en Zuid-Afrika e-commerce-oplossingen, inclusief software voor vertaling van alle soorten databestanden en applicatie-integratie, opleiding en consultancy. Softshare BV biedt een schaalbare aanpak voor electronic commerce met EDI/XML software oplossingen die uiteen lopen van desktop toepassingen tot en met volledig geïntegreerde server toepassingen. Ze werken nauw samen met Softshare Inc. op het gebied van produktvernieuwing en delen een netwerk als redundante back-upsites voor elkaar. Softshare BV levert aan zowel grote als kleine Europese bedrijven tegen betaalbare prijzen en heeft meer dan 20.000 klanten die gebruik maken van hun diensten.

Over InterCity
InterCity Consultancy is een communicatieadviesbureau dat ruim 5 jaar actief is. Met een ervaren team van mensen werken zij aan praktische ondersteuning op het gebied van (digitale)communicatie, adviestrajecten, trainingen en unieke concepten.