100% vrouw,
100% persoonlijk,
100% charity glossy,
100% opbrengst voor Pink Ribbon

Donderdagmiddag 22 september a.s. vindt in Amsterdam de bijzondere lancering van Pink Ribbon 2005 plaats. De opbrengst van deze charity glossy van Sanoma Uitgevers komt volledig ten goede aan de BorstkankerVereniging Nederland. Pink Ribbon staat dit jaar geheel in het teken van 100 vrouwen die borstkanker hebben of hebben gehad. Al deze vrouwen hebben in woord en beeld aan het magazine meegewerkt.

Zij en de vele anderen, die dit unieke project hebben mogelijk gemaakt, zullen op de lancering aanwezig zijn. Het programma behelst onder meer een levendige paneldiscussie onder leiding van Sylvana Simons en een spetterend optreden van een bekende Nederlandse zangeres. Meer informatie volgt snel, maar houd 22 september vanaf 13.30 alvast vrij voor dé lancering van Pink Ribbon 2005.

Namens de redactie van Pink Ribbon,

Rieja van Aart
Hoofdredacteur Pink Ribbon

Weaver Public Relations 035- 695 00 62
Hill & Knowlton Nederland 020- 404 47 07

---- --