Elsevier Congressen

Financiele bedrijfsvoering in de zorg

Actueel, compleet en praktijkgericht

Fris uw financieringskennis op!
Recente en komende ontwikkelingen hebben grote invloed op de financiering in de zorg.Hoe verhoudt dit beleid zich tot de praktijk De vijf financiële experts die deze cursus verzorgen houden zich allen in hun dagelijkse praktijk bezig met financieringsvraagstukken. Zij zetten alle actuele informatie helder en compleet voor u op een rij.

Als deelnemer ontvangt u gratis een kwartaalabonnement op de kennisbank Financiele Bedrijfsvoering in de zorg t.w.v. 134,-

Thema's:

* Kostenbeleid overheid

* Prestatiegerichte bekostiging

* Interne budgettering en externe verantwoording
* Treasury

* Financiering private initiatieven

Uw sprekers zijn:

* Drs. R.L.J.M. Scheerder

* Dr.ir. J.J. Zuurbier - Q-Consult/iBMG Erasmus Universiteit
* Drs. F.E.M. den Teuling - DTI den Teuling
* E.J. van de Pol RA - PricewaterhouseCoopers
* Ir. W. Koelewijn MBA - Alant Cardio, Alant Medical & Alant Vrouw

Bestemd voor:

Directie, financieel directeuren HEADs en controllers werkzaam bij zorginstellingen, zorgverzekeraars en banken. Financiers, treasurers, accountants en (financieel-economisch) adviseurs in en voor de gezondheidszorg.

Datum, tijd, locatie en routebeschrijving:
De cursus vindt plaats op donderdag 22 september van 09.30 tot 17.30 uur en op donderdag 29 september van 12.00 tot 17.00 uur

Descartes Vergader- en Congrescentrum in
Utrecht
De routebeschrijving en bevestiging worden minimaal 3 weken voor aanvang van de collegecyclus verstuurd.

Klik hier voor uw routebeschrijving:

Descartes

Kosten:
De kosten veel deelname aan dit college bedragen 1.295,- (excl. BTW) per persoon.

Contact:
Heeft u vragen of opmerkingen m.b.t. het programma, neemt u dan contact op met Drs. Yoka Y. Janssen, congresontwikkelaar, yoka.janssen@reedbusiness.nl
Organisatorisch: Susan Beaujean, projectassistente, susan.beaujean@reedbusiness.nl , telefoon 070-441 57 43

Klik hier voor het volledige programma:

Brochure

Klik hier om u in te schrijven

.