Lensink van berkel comm.
Aexis Customer Solutions heet voortaan Mexon Technology
Leusden - 20 september 2005 Aexis Customer Solutions, toonaangevend leverancier van
Service Management, Customer Relationship Management (CRM) en Asset Intelligence
oplossingen, lanceert vandaag haar nieuwe naam: Mexon Technology. Waarom een nieuwe naam?
Aexis is in de Benelux en Frankrijk voornamelijk bekend als een toonaangevende speler op
het gebied van Business Intelligence. Met deze naamswijziging zet Mexon Technology haar
expertise op het gebied van Service Management, CRM en Asset Intelligence sterker en
duidelijker in de markt. In het verlengde hiervan heeft Mexon Technology recentelijk haar
product portfolio uitgebreid met state of the art oplossingen als CRM voor de Midmarket
van Siebel Systems, LiveTime Helpdesk Software en de Asset Intelligence oplossing van
InControl Technology.
Harry Lieferink, Managing Director Mexon Technology, over deze verandering: ; ]Binnen de
Aexis Group tekende ons specialisme zich steeds duidelijker af. Vandaar de wens om ons
binnen de groep te onderscheiden, hetgeen allereerst heeft geresulteerd in een nieuwe
naam: Mexon Technology. Een naam die onze unieke positie binnen de groep op het gebied
van Service Management en CRM onderstreept. Daarnaast bieden we met de recente product
uitbreidingen een totaaloplossing aan de gehele markt. Ik zie het als een grote uitdaging
om met Mexon Technology nog meer tevreden klanten te bedienen, waarbij betrokkenheid,
betrouwbaarheid en deskundigheid centraal staan'.
Tegelijk met de Nederlandse vestiging van Aexis Customer Solutions, gaan ook de
vestigingen van Aexis Customer Solutions in België en in Frankrijk over op de nieuwe
naam. Mexon Technology blijft onderdeel van de Aexis Group, waar in totaal 250 mensen
werkzaam zijn.
Over Mexon Technology
Mexon Technology is leidinggevend leverancier van Service Management, Customer
Relationship Management (CRM) en Asset Intelligence oplossingen in de Benelux en
Frankrijk. De dienstverlening omvat onder meer Sales & Marketing force automation,
Servicedesk, Process Performance Management en Asset Intelligence. Mexon Technology
streeft altijd naar een partnership met nieuwe en bestaande klanten. Inherent hieraan
wordt het producten- en dienstenportfolio continu aangepast aan de laatste
ontwikkelingen. Veel van de momenteel succesvolste ondernemingen kozen oplossingen van
Mexon Technology voor het uitbreiden van hun CRM, Service Management en het in kaart
brengen van hun assets. Mexon Technology is onderdeel van de Aexis Group. Voor meer
informatie bezoekt u www.mexontechnology.com.
Informatie:
Dit persbericht kunt u ook downloaden op www.mexontechnology.com. Voor meer informatie of
illustratie materiaal neemt u contact op met:
Mexon
Corinne Derksen
Marketing Manager
t +31 (0)33 432 1700
f +31 (0)33 432 1521
e CDerksen@mexontechnology.com
i www.mexontechnology.com
of Lensink Van Berkel Communicatie
Hugo Beijer, t +31 (0) 33 422 00 80
(0) 6 414210 81