Lensink van berkel comm.

Aexis Customer Solutions heet voortaan Mexon Technology

Leusden - 20 september 2005 Aexis Customer Solutions, toonaangevend leverancier van Service Management, Customer Relationship Management (CRM) en Asset Intelligence oplossingen, lanceert vandaag haar nieuwe naam: Mexon Technology. Waarom een nieuwe naam? Aexis is in de Benelux en Frankrijk voornamelijk bekend als een toonaangevende speler op het gebied van Business Intelligence. Met deze naamswijziging zet Mexon Technology haar expertise op het gebied van Service Management, CRM en Asset Intelligence sterker en duidelijker in de markt. In het verlengde hiervan heeft Mexon Technology recentelijk haar product portfolio uitgebreid met state of the art oplossingen als CRM voor de Midmarket van Siebel Systems, LiveTime Helpdesk Software en de Asset Intelligence oplossing van InControl Technology.

Harry Lieferink, Managing Director Mexon Technology, over deze verandering: ; ]Binnen de Aexis Group tekende ons specialisme zich steeds duidelijker af. Vandaar de wens om ons binnen de groep te onderscheiden, hetgeen allereerst heeft geresulteerd in een nieuwe naam: Mexon Technology. Een naam die onze unieke positie binnen de groep op het gebied van Service Management en CRM onderstreept. Daarnaast bieden we met de recente product uitbreidingen een totaaloplossing aan de gehele markt. Ik zie het als een grote uitdaging om met Mexon Technology nog meer tevreden klanten te bedienen, waarbij betrokkenheid, betrouwbaarheid en deskundigheid centraal staan'.

Tegelijk met de Nederlandse vestiging van Aexis Customer Solutions, gaan ook de vestigingen van Aexis Customer Solutions in België en in Frankrijk over op de nieuwe naam. Mexon Technology blijft onderdeel van de Aexis Group, waar in totaal 250 mensen werkzaam zijn.

Over Mexon Technology
Mexon Technology is leidinggevend leverancier van Service Management, Customer Relationship Management (CRM) en Asset Intelligence oplossingen in de Benelux en Frankrijk. De dienstverlening omvat onder meer Sales & Marketing force automation, Servicedesk, Process Performance Management en Asset Intelligence. Mexon Technology streeft altijd naar een partnership met nieuwe en bestaande klanten. Inherent hieraan wordt het producten- en dienstenportfolio continu aangepast aan de laatste ontwikkelingen. Veel van de momenteel succesvolste ondernemingen kozen oplossingen van Mexon Technology voor het uitbreiden van hun CRM, Service Management en het in kaart brengen van hun assets. Mexon Technology is onderdeel van de Aexis Group. Voor meer informatie bezoekt u www.mexontechnology.com.

Informatie:
Dit persbericht kunt u ook downloaden op www.mexontechnology.com. Voor meer informatie of illustratie materiaal neemt u contact op met:

Mexon
Corinne Derksen
Marketing Manager
t +31 (0)33 432 1700
f +31 (0)33 432 1521
e CDerksen@mexontechnology.com
i www.mexontechnology.com

of Lensink Van Berkel Communicatie
Hugo Beijer, t +31 (0) 33 422 00 80
(0) 6 414210 81