Ingezonden persbericht
Persbijeenkomst: worden we allemaal papegaaiende consumenten
Worden we allemaal papegaaiende consumenten en wordt de consument 'multi-multimediaal'? Dit zijn vragen die volgende week voorbij komen tijdens de 'Klant van de toekomst beurs' in de Amsterdamse Beurs van Berlage. Belangrijkste thema is hoe je door het voorspellen van het media- aankoopgedrag van de consument beter in kan spelen op zijn of haar wensen.
Onderwerpen en sprekers op 21 september zijn ondermeer:
Worden we papegaaiende consumenten?
Paul Flatters van the Future foundation (denktank over consumentengedrag): uit onderzoek blijkt dat de lifestyle van celebrities vooral consumenten tussen 25 en 34 jaar beïnvloedt in hun aankomen.
Wordt de consument 'multi-multimediaal'?
Hans Gillis van consumenteninformatiebureau Experian: 44% van de mensen kijken TV terwijl ze zitten te internetten. Hoe speel je hier als marketeer op in?
Event driven marketing?
We lezen het in de pers en horen het op congressen en in workshops: "we moeten klantgerichter gaan werken". Egbert Jan van Bel van Pleon vertelt "hoe" aan de hand van zijn boek Event Driven Marketing.
Graag nodigen we u uit voor het Customer Value Network 2005, een initiatief van consumenteninformatiebureau Experian en communicatieadviesbureau Pleon. Het Customer Value Network richt zich op professionals op het gebied van marketing, CRM, DM, communicatie, telecom en internet.
Voor meer informatie of om u aan te melden:
Maurits Blok
Pleon
020 487 4000
maurits.blok@pleon.com