Ingezonden persbericht
Klant van de Toekomst-evenement in Beurs van Berlage
Amsterdam, 29 augustus 2005 - Op 21 september wordt het Customer Value Network 2005 voor marketingprofessionals georganiseerd. In de Amsterdamse Beurs van Berlage wordt gekeken hoe marketeers, door toekomstig klantgedrag te voorspellen, beter kunnen inspelen op de wensen van consumenten. Hoofdthema van het evenement is het belang van het beheer van klantwaarde en het op gang brengen van een dialoog met de klant. Het Customer Value Network richt zich op professionals op het gebied van marketing, CRM, DM, communicatie, telecom en internet.
De gratis bijeenkomst is van 14 tot 18 uur bij te wonen in de Beurs van Berlage.
Sprekers zijn Egbert Jan van Bel (Pleon bv) over Event Driven Marketing, Jaap Vink (SPSS) over het voorspellen van klantgedrag en Jo Buxton (Experian - Scorex) over marketing optimisation (zie programma). Daarnaast is er een kennismarkt en kunnen de bezoekers de fototentoonstelling "Contrast tussen Europese en Afrikaanse consumenten" bezichtigen. In de avond zal er een VIP-programma zijn.
Het evenement is een initiatief van consumenteninformatiebureau Experian in samenwerking met communicatieadviesbureau Pleon.
Kijk voor het programma en aanmelding: http://www.deklantvandetoekomst.nl