Chevrolet Nederland sponsort âDe Grote Beurtâ met Jorinde Moll
(9/16/2005)
Op 16 september gaat het populaire Veronica Tv-programma De Grote
Beurt weer van start, gepresenteerd door de zo mogelijk nog
populairdere presentatrice Jorinde MolI. Voor het nieuwe seizoen,
inmiddels het derde van DGB, zal Chevrolet Nederland haar medewerking
verlenen aan het programma door enkele Chevrolets Kalos beschikbaar te
stellen.
In het programma De Grote Beurt overvalt Jorinde Moll trotse
autobezitters en neemt zij vervolgens de geliefde Heilige Koe, veelal
gebutst, gedeukt en dof in de lak, mee voor een ingrijpende make-over.
De âgedupeerdeâ is opgegeven door familie, vrienden of kennissen.
Tijdens de make-over ondergaat zowel het exterieur als het interieur
een ingrijpende make-over, onder de vakkundige leiding van ontwerper
Alexander Bannink. Tijdens de grote beurt krijgt de gelukkige
eigenaar, twee in ieder programma, de beschikking over een Chevrolet
Kalos. Jorinde: âIn het begin was DGB een uitgesproken
mannenprogramma, maar inmiddels kunnen wij ons ook verheugen in een
schare vrouwelijke fans. Het afgelopen seizoen behoorde het programma
tot de topdrie programmaâs van Veronica en trokken wij gemiddeld
450.000 kijkers.â
Robert Tak, Directeur Verkoop & Marketing van Chevrolet Nederland:
âWij zijn sinds begin dit jaar op de markt onder onze nieuwe merknaam
Chevrolet en timmeren behoorlijk aan de weg om onze naamsbekendheid
nog verder te vergroten. Wij hebben dit jaar al meerdere opvallende
acties ontwikkeld en meewerken aan een populair Tv-programma als De
Grote Beurt past uitstekend in onze activiteitenopzet.â
Het Tv-programma De Grote Beurt wordt geproduceerd door Stokvis &
Niehe Producties, met ondersteuning van vormgever Alexander Bannink en
schadespecialist Bart Hissink.
AutoRai