AutoRai

Chevrolet Nederland sponsort âDe Grote Beurtâ met Jorinde Moll

(9/16/2005)

Op 16 september gaat het populaire Veronica Tv-programma De Grote Beurt weer van start, gepresenteerd door de zo mogelijk nog populairdere presentatrice Jorinde MolI. Voor het nieuwe seizoen, inmiddels het derde van DGB, zal Chevrolet Nederland haar medewerking verlenen aan het programma door enkele Chevrolets Kalos beschikbaar te stellen.

In het programma De Grote Beurt overvalt Jorinde Moll trotse autobezitters en neemt zij vervolgens de geliefde Heilige Koe, veelal gebutst, gedeukt en dof in de lak, mee voor een ingrijpende make-over. De âgedupeerdeâ is opgegeven door familie, vrienden of kennissen. Tijdens de make-over ondergaat zowel het exterieur als het interieur een ingrijpende make-over, onder de vakkundige leiding van ontwerper Alexander Bannink. Tijdens de grote beurt krijgt de gelukkige eigenaar, twee in ieder programma, de beschikking over een Chevrolet Kalos. Jorinde: âIn het begin was DGB een uitgesproken mannenprogramma, maar inmiddels kunnen wij ons ook verheugen in een schare vrouwelijke fans. Het afgelopen seizoen behoorde het programma tot de topdrie programmaâs van Veronica en trokken wij gemiddeld 450.000 kijkers.â

Robert Tak, Directeur Verkoop & Marketing van Chevrolet Nederland: âWij zijn sinds begin dit jaar op de markt onder onze nieuwe merknaam Chevrolet en timmeren behoorlijk aan de weg om onze naamsbekendheid nog verder te vergroten. Wij hebben dit jaar al meerdere opvallende acties ontwikkeld en meewerken aan een populair Tv-programma als De Grote Beurt past uitstekend in onze activiteitenopzet.â

Het Tv-programma De Grote Beurt wordt geproduceerd door Stokvis & Niehe Producties, met ondersteuning van vormgever Alexander Bannink en schadespecialist Bart Hissink.