Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden maakt dienstverlening persoonlijker 15-09-2005
De bedrijfsonderdelen Inkomen en Bedrijven Schade van Nationale-Nederlanden werken vanaf 15 september met regionale klantteams. Per productgroep bestaan deze teams uit vier tot maximaal zeven personen en hebben als doel het contact met en de dienstverlening aan het intermediair te optimaliseren. Door de regionalisering kunnen de onderdelen Inkomen en Bedrijven Schade de klant persoonlijker van dienst zijn. De informatie van de verzekeringsadviseur, die contact opneemt, is voorhanden voor elk van de teamleden. Dit zorgt er voor dat er altijd iemand aanwezig is die de status van de lopende zaken kan inzien en de meeste vragen direct kan beantwoorden. Voor de verzekeringsadviseurs met een vaste contactpersoon verandert er overigens niets. Zij kunnen rekenen op de persoonlijke service van hun eigen contactpersoon zoals zij dit gewend zijn.
Het optimaliseren van het klantencontact draagt bij aan een snellere en persoonlijker afwikkeling van vragen en past daarmee in het streven van Nationale-Nederlanden naar een optimale samenwerking met het intermediair.