TomTom, Europa's grootste leverancier van navigatiesystemen, kondigt vandaag de TomTom microsite aan en illustreert daarmee zijn band met de mode-industrie.
De aan mode gewijde microsite is onderdeel van TomTom's reguliere website en bevat een schat aan informatie over TomTom's betrokkenheid met mode en design waaronder:
* Sponsoring van de show van modeontwerpster Jessica Ogden's op de 'London Fashion Week'.
* Een voorbeschouwing op de speciaal ontworpen, gelimiteerde editie van de TomTom/Jessica Ogden tas die voor het eerst te zien zal zijn in haar show tijdens de 'London Fashion Week' en die via de accessoirewinkel online (www.tomtom.com) verkrijgbaar zal zijn.
* Een wedstrijd met de beste ontwerpscholen in Groot-Brittannië, Italië en Frankrijk die studenten de mogelijkheid biedt om een tas voor TomTom te maken en dit ontwerp te laten produceren en verkopen via de online winkel. Daarmee kunnen de studenten ook een stage winnen bij de studio van Jessica Ogden in Londen.
* Een overzicht van wat auto's en navigatie te maken hebben met mode.
* Een audio-interview met Jessica Ogden
* Videobeelden van de modeshow met de herfst/winter (2005/2006) collectie van Jessica Ogden.
De TomTom Design microsite is ook direct te benaderen: www.tomtomdesign.com.
Jessica Ogden zal haar opwachting maken op de Londense 'Fashion Week' op 19 september. Een opname van Jessica's modeshow met de herfst/zomer 2006 collectie zal na het evenement beschikbaar zijn. De ontwerpwedstrijd tussen de scholen vindt plaats in het eerste semester van het schooljaar (05/06).
Voor meer informatie, ook voor bijvoorbeeld partnerships, kunt u met ons contact opnemen.
TomTom NV, Scott Johnston, Manager External Relations, telefoon: 020 - 8500851, e-mail: scott.johnston@tomtom.com
of
Monogram Communication Strategies (MCS) NV, Jeanette de Wilde, telefoon: 023 - 5628208, e-mail: jeanettedw@monogram.nl.