Gemeente Doorn


Agenda's

Voorlopige agenda voor de vergadering van de raad van de gemeente Doorn, welke gehouden zal worden op dinsdag 13 september 2005. Aanvang om 20.00 uur in de raadszaal van het gemeentehuis.


1. Opening


2. Vaststelling agenda


3. Spreekrecht burgers


4. Notulen raadsvergadering van 28 juni 2005


5. Ingekomen stukken


6. Veiligheidsregio Utrecht i.o., gemeenschappelijke regeling (commissie ABM van 1 september adviseert positief)


7. 1^e partiele herziening bestemmingsplan Centrum


8. Begroting 2005 en begroting 2006 Sociale Werkvoorziening Zeist


9. Reparaties aan schoolgebouwen de Kameleon en de Wijngaard


10. Doorstart peuterspeelzaal de Blokkendoos


11. Uitbreiding kinderdagverblijf Ziezoo met kantoorunit


12. Inbraakbeveiliging scholen


13. Liquidatie Gemeenschappelijke regeling Openbaar Lichaam Indicatiestelling Heuvelrug


14. Opheffing IZA-Nederland regeling. (commissie ABM van 1 september adviseert positief)


15. Begrotingswijzigingen 2005 (begrotingswijziging nr. 10: commissie ABM adviseert positief)


16. Vragenuur


17. Sluiting

De burgemeester,

Mr H.J.F. Reeringh.

De stukken liggen vanaf heden voor de raadsleden ter inzage in de leeszaal, dagelijks van

08.30 - 12.30 uur en van 13.30 - 17.00 uur .

Herindeling Heuvelrug

De raadscommissie Herindeling vergadert op woensdag 14 september a.s. vanaf 20.00 uur in het gemeentehuis van Doorn . De agenda en bijbehorende stukken liggen ter inzage in het gemeentehuis.

De voorlopige agenda ziet er als volgt uit:

1. Opening/ Vaststelling van de agenda;

2. Inspreekrecht voor de burgers (max. 30 minuten);
3. Mededelingen;

4. Aanbevelingen kernenbeleid en Cumulatieslag producten;
5. Cultuurhuis Doorn
(tijdens de commissievergadering van 24 augustus is de stuurgroep gevraagd een notitie aan te reiken over het verlopen besluitvormingsproces inzake het bestuurscentrum in het cultuurhuis, de aansturing van het project Cultuurhuis en de exploitatiemodellen Belangstellenden kunnen via de site www.heuvelrug.nl kennis nemen van de notitie);
6. Informatie vanuit de Stuurgroep Herindeling a. huisstijl nieuw gemeente b. beantwoording vraag bestemmingsreserve uit vergadering 6 juli
c. gewijzigde versie communicatieplan verkiezingen d. stand van zaken huisvesting ambtelijke en bestuurlijke organisatie
e. overige informatie
Rondvraag
Sluiting

Spreekrecht / open vragenronde
Het is voor inwoners mogelijk spreektijd aan te vragen over onderwerpen die binnen de werkkring van deze commissie vallen. Degenen die hiervan gebruik willen maken, dienen dit tijdig voor aanvang van de vergadering te melden bij de commissiegriffier de heer F. de Kok, via e-mail: f.dekok@driebergen.nl of telefoon: 0343 - 529 847. U wordt verzocht daarbij te vermelden uw naam, adres en telefoonnummer en het onderwerp waarover u het woord wilt voeren.

Geplaatst: 07-09-2005 16:15:56
Bewerkt : Item na plaatsing niet meer bewerkt