Nationale-Nederlanden stelt polis digitaal ter beschikking aan
intermediair.
12-09-2005
Vanaf 9 september biedt Nationale-Nederlanden het intermediair de
beschikking over een digitale versie van de door hem afgesloten
autoverzekeringen. De polis kan vervolgens door het intermediair
direct voor de klant uitgeprint worden. Dit betekent dat het
intermediair in zijn kantoor het verkoopproces met de klant volledig
kan afronden via Mijn.NN.nl: van advies, via aanvraag, naar polis.
Daarnaast kan de polis digitaal worden toevoegt aan het
klantendossier.
'Printing on point of sale' heeft als groot voordeel dat de papieren
schakel tussen het intermediair en Nationale-Nederlanden verkleind
wordt. Dit zorgt voor een veel snellere afwikkeling van de
verzekeringsaanvraag. De polis blijft digitaal beschikbaar voor het
intermediair en kan daarom gemakkelijk worden toegevoegd aan eigen
digitale relatiesystemen. De polisvoorwaarden worden door
Nationale-Nederlanden tegelijkertijd met de Groene Kaart aan de klant
gestuurd.
De service aan het intermediair wordt op nog een belangrijk punt
verbeterd. De openingstijden van het call center voor auto zijn
namelijk verruimt. Voorheen kende Nationale-Nederlanden geen avond en
weekend opening, dit wordt nu wel geboden. Vanaf heden gelden de
volgende openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 8:30 tot 19:30
Zaterdag: 9:00 tot 15:00
Het invoeren van de digitale polis en het verruimen van de
openingstijden van het call center draagt bij aan een efficiëntere en
snellere afwikkeling van de verzekeringsaanvragen. Hiermee zet
Nationale-Nederlanden weer een stap in het optimaliseren van de
dienstverlening aan en de samenwerking met het intermediair.
Nationale-Nederlanden