Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden stelt polis digitaal ter beschikking aan intermediair.
12-09-2005
Vanaf 9 september biedt Nationale-Nederlanden het intermediair de beschikking over een digitale versie van de door hem afgesloten autoverzekeringen. De polis kan vervolgens door het intermediair direct voor de klant uitgeprint worden. Dit betekent dat het intermediair in zijn kantoor het verkoopproces met de klant volledig kan afronden via Mijn.NN.nl: van advies, via aanvraag, naar polis. Daarnaast kan de polis digitaal worden toevoegt aan het klantendossier.
'Printing on point of sale' heeft als groot voordeel dat de papieren schakel tussen het intermediair en Nationale-Nederlanden verkleind wordt. Dit zorgt voor een veel snellere afwikkeling van de verzekeringsaanvraag. De polis blijft digitaal beschikbaar voor het intermediair en kan daarom gemakkelijk worden toegevoegd aan eigen digitale relatiesystemen. De polisvoorwaarden worden door Nationale-Nederlanden tegelijkertijd met de Groene Kaart aan de klant gestuurd.
De service aan het intermediair wordt op nog een belangrijk punt verbeterd. De openingstijden van het call center voor auto zijn namelijk verruimt. Voorheen kende Nationale-Nederlanden geen avond en weekend opening, dit wordt nu wel geboden. Vanaf heden gelden de volgende openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 8:30 tot 19:30
Zaterdag: 9:00 tot 15:00
Het invoeren van de digitale polis en het verruimen van de openingstijden van het call center draagt bij aan een efficiëntere en snellere afwikkeling van de verzekeringsaanvragen. Hiermee zet Nationale-Nederlanden weer een stap in het optimaliseren van de dienstverlening aan en de samenwerking met het intermediair.