Martinair introduceert nieuwe Comfort Class

Martinair

Martinair introduceert nieuwe 'Comfort Class' op alle intercontinentale vluchten

Schiphol, 12 september 2005 - Per 1 november 2005 introduceert Martinair op al haar intercontinentale vluchten een nieuwe klasse: De Comfort Class. Deze klasse biedt passagiers 10% meer beenruimte dan in de standaard Economy Class. Daarnaast is het entertainment aanbod van een nog hoger niveau. Passagiers hebben de beschikking over een Personal Entertainment Player met een gevarieerd aanbod aan films en programma's. De upgrade wordt aangeboden voor de vaste prijs van Euro 49 p.p. enkele reis bovenop het standaard Economy Class tarief.

Voor de Comfort Class wordt een aparte cabine ingericht in de toestellen van Martinair. Comfort Class wordt toegevoegd aan de vertrouwde Economy Class en de Star Class, de meest exclusieve klasse van Martinair.
Per 1 november zal de Comfort Class worden geïntroduceerd, maar stoelen zijn al vanaf vandaag, 12 september, te boeken via www.martinair.nl en via de reguliere kanalen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met GCI Holland Lidewij in 't Veld of Pieter Valk op 020-6768666 of via email lintveld@gci.nl, pvalk@gci.nl

Luchtvaartmaatschappij Martinair is een internationale opererende organisatie met verschillende luchtvaartgerelateerde dochterondernemingen. Met meer dan 3500 medewerkers en een netwerk van internationale vestigingen, van Hong Kong tot Florida, is Martinair uitgegroeid van een kleine chartermaatschappij tot een Europees en intercontinentaal opererende vracht- én passagiersvervoerder met charter- en lijndiensten. Meer dan 90 bestemmingen worden wereldwijd aangevlogen en jaarlijks bijna twee miljoen passagiers vervoerd. Binnen Europa is dat voornamelijk naar bestemmingen in het Middellandse-Zeegebied zoals Spanje, de Canarische Eilanden, Griekenland en Turkije. Intercontinentaal gaat het met name naar de Verenigde Staten, Canada, het Caribische gebied en het Verre Oosten.
De kracht van Martinair ligt in haar flexibiliteit, zowel in de mix van activiteiten als bestemmingen. Kostenbewustzijn, slagvaardigheid en klantgerichtheid maken het mogelijk telkens opnieuw een kwaliteitsproduct tegen een concurrerende prijs aan te bieden.