Schuitema NV
Persberichten
A A A
Meer focus op kwaliteit supermarktlocaties en lokale marketing
Amersfoort, 5 september 2005
Schuitema, de organisatie achter C1000, heeft de afgelopen jaren kans
gezien te blijven groeien in een uiterst concurrerende markt. Lokale
marketing en het verbeteren van de kwaliteit van de supermarktlocaties
spelen een belangrijke rol om deze groei tot stand te kunnen brengen.
Om deze groei ook de komende jaren te kunnen realiseren zal Schuitema
vanaf 12 september haar commerciële organisatie aanpassen.
Zo zal er in elk van de 4 regios een afdeling Commerciële Zaken worden
opgericht, waarbij kleine teams zich gaan focussen op de begeleiding
van de C1000 supermarktondernemers. Door deze focus wordt een
kwaliteitsslag beoogd, waardoor er sneller kan worden ingespeeld op
veranderingen in de lokale markt.
Tevens zal er een zwaarder accent worden gelegd op het vergroten,
verplaatsen of moderniseren van de 471 supermarktlocaties. Per regio
wordt een directeur Vastgoed & Acquisitie aangesteld die met zijn team
hiervoor verantwoordelijk wordt.
Alle betrokkenen zijn vandaag geïnformeerd over de aanpassingen binnen
de Schuitema-organisatie. Vrijwel iedereen krijgt een functie binnen
de nieuwe organisatiestructuur.