Schuitema NV

Persberichten

A A A

Meer focus op kwaliteit supermarktlocaties en lokale marketing

Amersfoort, 5 september 2005

Schuitema, de organisatie achter C1000, heeft de afgelopen jaren kans gezien te blijven groeien in een uiterst concurrerende markt. Lokale marketing en het verbeteren van de kwaliteit van de supermarktlocaties spelen een belangrijke rol om deze groei tot stand te kunnen brengen. Om deze groei ook de komende jaren te kunnen realiseren zal Schuitema vanaf 12 september haar commerciële organisatie aanpassen.

Zo zal er in elk van de 4 regios een afdeling Commerciële Zaken worden opgericht, waarbij kleine teams zich gaan focussen op de begeleiding van de C1000 supermarktondernemers. Door deze focus wordt een kwaliteitsslag beoogd, waardoor er sneller kan worden ingespeeld op veranderingen in de lokale markt.

Tevens zal er een zwaarder accent worden gelegd op het vergroten, verplaatsen of moderniseren van de 471 supermarktlocaties. Per regio wordt een directeur Vastgoed & Acquisitie aangesteld die met zijn team hiervoor verantwoordelijk wordt.

Alle betrokkenen zijn vandaag geïnformeerd over de aanpassingen binnen de Schuitema-organisatie. Vrijwel iedereen krijgt een functie binnen de nieuwe organisatiestructuur.