Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Carp verruimt mogelijkheden Variabele Tekst op cover

Amsterdam, 8 september 2005 De mogelijkheden van het door tijdschrift Carp geïntroduceerde Variabele Tekst op de cover worden verruimd. Het is de unieke mogelijkheid om boodschappen op de cover zichtbaar te maken voor een bepaald deel van het abonneebestand. Hierbij wordt op de adresdrager een verwijzing gedrukt naar bijvoorbeeld een vacature in het binnenwerk. De deze week door Unilever geplaatste Variabele Tekst is op een losse adresdrager gedrukt en biedt aanzienlijk meer ruimte voor de boodschap.

Variabele Tekst op de cover past in het Carp-concept waarin de abonnee op basis van voorselectie op het persoonlijke profiel specifieke informatie kan ontvangen, zoals een vacature in een bepaald functiegebied. Dit concept, bekend onder de kreet Carp werkt! , is voor lezers maar ook voor de adverteerder interessant; de adverteerder kan zijn boodschap aan een voorgeselecteerde doelgroep brengen, hetgeen de effectiviteit vergroot. En de lezer krijgt een boodschap in beeld die aansluit bij het aangemaakte eigen profiel.

Carp

Carp informeert hoogopgeleide professionals (hbo- of wo- afgestudeerd) tot en met 37 jaar over werk, loopbaan, lifestyle en persoonlijke ontwikkeling. Carp bestaat uit het tijdschrift (oplage 150.000), de nieuwsbrief (oplage 60.000), Carp.nl en de Wake-up Call (vacature e-mailservice).

Aromedia

Aromedia is uitgever van de merken B-zik, TKMST, Sum en Carp. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda s, websites en cd-rom s. Tevens organiseert Aromedia elk jaar Studie Beurs en doet ze met de TKMST Monitor onderzoek onder ruim 31.000 scholieren en studenten. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van scholieren, studenten en professionals, in de leeftijd van 11 tot en met 37 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

­­­­­­­#####