Ingezonden persbericht


Persbericht

De winst van Event Driven Marketing

Doelgroepbenadering op het juiste moment is de essentie van EDM. Klanten gericht en zo individueel mogelijk benaderen. Een prachtige uitdaging om het rendement van marketingacties te verhogen! Deze praktijkgerichte themasessie gaat onder meer in op 'oude' DM-lessen, ofwel vaker testen. Daarnaast uiterst leerzame cases die inzicht geven in faal-, maar vooral succesfactoren.

Programma :
Intoductie en begeleiding door Egbert Jan van Bel (directeur Pleon) die als auteur van het vorig jaar verschenen boek Event Driven Marketing een kenner van EDM bij uitstek genoemd mag worden. Hij geeft een overzicht van de meest actuele inzichten in EDM en zal de sprekers na hem inleiden.


* Frans Reichardt is directeur Holy Cow! Direct Communications en auteur, docent en columnist van Adfo Direct. De titel van zijn voordracht is op zijn minst intrigerend: "Het ongelijk van het onderbuikgevoel". Hierbij kunnen we leren van de 'oude' DM-lessen: door vaker de proef op de som te nemen, te testen, en iets minder te vertrouwen op ons onderbuikgevoel.


* Jeroen Wilhelm, vanaf de opstart van Funda in 2000 actief in marketing en communicatie disciplines. Discussie over klanten winnen en klanten houden. Funda is ook zeer innovatief bezig met email-marketing en weet EDM daar aan te koppelen. Interactiviteit, nieuwe media en marketingmethodieken als EDM en klantgerichte communicatie zijn helemaal 'zijn ding'!


* Tot slot een vertegenwoordiger van Loyaltylab, organisatie met een "Passie voor klantwaarde": Door klanten te binden wordt continuïteit gewaarborgd en de basis voor groei gelegd.

Een vakmatig uiterst boeiende bijeenkomst!

Rechtstreeks inschrijven via www.pimonline.nl.

Soort activiteit: Themasessie
Datum: 27-9-2005
Lokatie: Oracle, de Meern
Aanvang: 18:00 uur


---

Inlichtingen:
Drs. P. Verhaagen
M. 06-54 300 588
T. 035-502 67 58