Ingezonden persbericht


Meer informatie: 020 - 515 98 52
dinsdag 6 september 2005
----------

Pluche of wielen
FEM Business Executive Car of the Year

FEM Business komt met de verkiezing van de Executive Car of the Year. Lezers van het zakenweekblad kunnen bepalen wat de perfecte limousine is voor succesvolle ondernemers en de bestuurlijke top van Nederland. Deze maand presenteert Mercedes-Benz zijn nieuwe topmodel. Geen mooiere gelegenheid om te bepalen of de nieuwe S-klasse genoeg in huis heeft om het meest exclusieve segment van de zakelijke automarkt aan te blijven voeren. Oberklasse
Een lastige kwestie. Mercedes en BMW hebben het rijk allang niet meer alleen in de oberklasse. Audi is er sterk vertegenwoordigd met zijn A8, Volkswagen probeert met zijn Phaeton de hegemonie van de ster te doorbreken en zelfs het Japanse Lexus maakt de S-klasse het leven zuur - in de VS. Vanaf 2 september belicht FEM Business elke week de strijd binnen de hoogste regionen van de automarkt. Kan Frans ooit tippen aan Duits? Zullen de Japanners Europa veroveren? Wordt de SUV salonfähig?

Stemmen
Een goed overzicht van het spelersveld biedt de site www.executivecaroftheyear.nl. Die stelt alle kandidaten voor, compleet met alle prestaties, afmetingen en andere koele cijfers die inzicht geven in de krachtsverhoudingen. Via de site kan de lezer uiteindelijk stemmen op zijn favoriet. Deelname is niet vrijblijvend: kiezers lopen het risico op een reis naar New York voor twee personen. De definitieve winnaar wordt bekendgemaakt tijdens het jaarlijkse FEM Business 100 Diner, waarbij eind oktober weer topbestuurders uit het bedrijfsleven en vooraanstaande politici aanschuiven. Voor vragen over de FEM Business Executive Car of the Year-verkiezing: 020 5159852 Kijk ook op www.executivecaroftheyear.nl