Ingezonden persbericht


Kostenloze kennisbijeenkomst voor MKB-ondernemers

Hoe haal ik meer business uit mijn website?

UTRECHT, 1 september 2005 - Syntens Utrechtt en de DigiKring Utrecht organiseren een kostenloze kennisbijeenkomst op dinsdagavond 27 september 2005, van 18.00 tot 22.00 uur in MediaPlaza te Utrecht. Tijdens de bijeenkomst bespreken vier specialisten met de deelnemers vier cruciale succesfactoren voor internetmarketing en -commmunicatie:


1. Gebruik uw website als marketing- en verkoopkanaal Klaas Fleischmann, business innovator en directeur van SOIC (www.soic.nl), vertelt hoe MKB'ers hun site meer verkoopgericht kunnen maken.


2. Zorg dat uw potentiële klanten u goed weten te vinden Steven Hulst, internetadviseur en directeur van ASPerience (www.asperience.nl/www.uwsucces.nl) over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van zoekmachinemarketing.


3. Ontwerp een gebruiksvriendelijke en menselijke site Marrije Schaake, informatie-architect en zakelijk leider van Eend (www.eend.nl), over het opzetten van een uitgekiende sitestructuur die werkt.


4. Schrijf webtekst die verkoopt
Door Robbert Jan Sabel, communicatie-adviseur en directeur van Sabel Communicatie (www.sabelcommunicatie.nl), over overtuigende webteksten.

Inschrijven
Deelnemers krijgen kennis, inzicht, inspiratie en praktische tips. Na de avond kunnen ze zelf aan de slag, met hun eigen actieplan. Voor deze eenmalige bijeenkomst is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Inschrijven kan via www.themabijeenkomst.nl.

Over de DigiKring
De DigiKring brengt ICT-bedrijven met elkaar in contact en stelt hen in staat van elkaars werkwijze te leren en mét elkaar te leren samenwerken. Verder richt de Digikring zich op het bredere MKB. Met speciale thema-avonden wil de DigiKring deze doelgroep aanspreken. Centraal thema bij deze bijeenkomsten is: hoe kun je als MKB-onderneming innoveren met ICT? Tijdens de thema-avonden wordt deze vraag vertaald naar specifieke onderwerpen als: personeelszaken, informatiemanagement, het aansturen van je bedrijf, webcommunicatie, breedbandtoepassingen, meer rendement uit ICT, en omgaan met ICT-bedrijfsricico's.