Ingezonden persbericht
SuperOffice verstevigt haar positie in de Automotive
'S-HERTOGENBOSCH, 20050831 -- Het afgelopen jaar heeft SuperOffice haar positie in de Automotive verder uitgebreid. Bijna twee jaar geleden bracht SuperOffice 'Automotive CRM' op de markt, een Customer Relationship Management-systeem. De redenen waarom investeren in CRM een overlevingsstrategie voor het dealerbedrijf is zijn van uiteenlopende aard. Zo loopt het showroombezoek terug, is de klant door internet beter geïnformeerd en neemt de concurrentie toe. Maar er zijn ook andere bedreigingen en kansen. Over anderhalf jaar - maart 2007 - is het al zover. Dan kan de autobranche geen beroep meer doen op de privacy-gevoelige informatie uit het RDW-databestand (Rijksdienst voor Wegverkeer).SuperOffice gaat samen met het Rai Data Centrum (RDC) regionale seminars organiseren hoe dealers zelf efficiënt een database kunnen aanleggen en pro-actief hiermee kunnen werken. De dealerbedrijven kunnen beter resultaat behalen, door meer en de juiste aandacht aan de klant te geven. SuperOffice Automotive-CRM biedt daarvoor het juiste gereedschap. Alle Nederlandse Dealer bedrijven ontvangen van SuperOffice en het RDC een uitnodiging voor het bijwonen van één van de zes geplande seminars. Meer informatie en aanmelden op www.automotivecrm.nl
SuperOffice Benelux B.V.