Programma Eerstvolgende workshop Inschrijven
Haal meer omzet uit uw klantrelatie - CRM die wel werkt
Woensdag 31 augustus
Media Plaza - Utrecht
18.00 - 22.00 uur
Programma
18.00 Ontvangst met eenvoudige maaltijd
18.30 Duo presentatie van een MKB ondernemer en zijn CRM leverancier
over hun succesvolle implementatie van CRM
19.10 Inventarisatie voordelen en belemmeringen
19.30 Demonstratie CRM pakket
20.00 Pauze
20.10 Plenaire discussie en feedback van het MKB duo
20.45 Netwerkborrel
22.00 Einde
* Schrijf hier in
Waar gaat de workshop over?
Ondernemers die de wensen van hun klanten kennen en die het contact
met deze klanten structureel onderhouden, halen een hogere omzet per
klant. Het grondig vastleggen van klantcontacten en daar vervolgens
ook daadwerkelijk iets mee doen wordt ook wel Customer Relationship
Management (CRM) genoemd. CRM is een onmisbaar instrument van de
verkoop & marketing afdeling van uw bedrijf.
CRM stelt u in staat om ondermeer:
* Aanbiedingen te doen die specifiek afgestemd zijn op de wensen van
een klant, waardoor de kans dat hij/zij erop ingaat groter is
* Regelmatig het contact met uw klanten te onderhouden waardoor er
sterkere banden met uw klanten ontstaan
* Cross-selling en up-selling mogelijkheden te creëren
* Inzicht te krijgen in het verloop en de effectiviteit van uw
service- en salesprocessen
* Gegevens éénduidig en éénmalig op te slaan, waardoor u minder
databases met klantgegevens hoeft te onderhouden
Het Customer Relationship Managementproces kan voor u aanzienlijk
eenvoudiger en doeltreffender worden gemaakt met behulp van
automatisering. Hierbij zijn verschillende oplossingen mogelijk.
I-Nexus introduceert tijdens de workshop oplossingen. Hierbij leert u:
* Wat zijn de belangrijkste voordelen van CRM voor uw bedrijf?
* Wat zijn de belangrijkste belemmeringen in uw ervaring met CRM?
* Hoe zorgt u ervoor dat uw ICT-leverancier ook daadwerkelijk het
CRM systeem levert dat u wilt hebben?
Wat levert deelname u op?
Naast de eerste hand praktijkervaring van collega ondernemers levert
de workshop u op:
* Een oplossingsrichting voor uw eigen CRM vraagstuk
* Een voucher voor een dag gratis consulting in uw bedrijf
* Contacten met potentiële leveranciers die in staat zijn om u echt
te leveren wat u zoekt
* Contact met een stagiair van de Hogeschool van Utrecht die u helpt
om CRM in uw bedrijf te implementeren
Voor wie is de workshop bedoeld?
MKB ondernemers verantwoordelijk voor marketing, verkoop en of
customer service, werkzaam in de volgende sectoren
* Groothandel
* Industrie
* Bouwnijverheid
* Vervoer en transport
* Financiële dienstverlening
* Zakelijke dienstverlening
* Retail
I-Nexus partners
Opdrachtgever voor deze workshop is de Taskforce Innovatie regio
Utrecht. Opdrachtnemer en organisator van de workshop zijn Sandfire en
de Stichting Media Plaza.
Wilt u ook partner van I-Nexus worden?
Neem dan contact met I-Nexus op via info@i-nexus.nl.
I-Nexus - MAIL: info@i-nexus.nl - TEL: +31 (0)30 291-4156 - FAX: +31
(0)30 291-4144 - MEER informatie...
copyright 2005 i-Nexus o All Rights Reserved