Programma Eerstvolgende workshop Inschrijven

Haal meer omzet uit uw klantrelatie - CRM die wel werkt

Woensdag 31 augustus
Media Plaza - Utrecht
18.00 - 22.00 uur

Programma
18.00 Ontvangst met eenvoudige maaltijd
18.30 Duo presentatie van een MKB ondernemer en zijn CRM leverancier over hun succesvolle implementatie van CRM
19.10 Inventarisatie voordelen en belemmeringen 19.30 Demonstratie CRM pakket
20.00 Pauze
20.10 Plenaire discussie en feedback van het MKB duo 20.45 Netwerkborrel
22.00 Einde

* Schrijf hier in

Waar gaat de workshop over?
Ondernemers die de wensen van hun klanten kennen en die het contact met deze klanten structureel onderhouden, halen een hogere omzet per klant. Het grondig vastleggen van klantcontacten en daar vervolgens ook daadwerkelijk iets mee doen wordt ook wel Customer Relationship Management (CRM) genoemd. CRM is een onmisbaar instrument van de verkoop & marketing afdeling van uw bedrijf.

CRM stelt u in staat om ondermeer:

* Aanbiedingen te doen die specifiek afgestemd zijn op de wensen van een klant, waardoor de kans dat hij/zij erop ingaat groter is
* Regelmatig het contact met uw klanten te onderhouden waardoor er sterkere banden met uw klanten ontstaan

* Cross-selling en up-selling mogelijkheden te creëren
* Inzicht te krijgen in het verloop en de effectiviteit van uw service- en salesprocessen

* Gegevens éénduidig en éénmalig op te slaan, waardoor u minder databases met klantgegevens hoeft te onderhouden

Het Customer Relationship Managementproces kan voor u aanzienlijk eenvoudiger en doeltreffender worden gemaakt met behulp van automatisering. Hierbij zijn verschillende oplossingen mogelijk. I-Nexus introduceert tijdens de workshop oplossingen. Hierbij leert u:
* Wat zijn de belangrijkste voordelen van CRM voor uw bedrijf?
* Wat zijn de belangrijkste belemmeringen in uw ervaring met CRM?
* Hoe zorgt u ervoor dat uw ICT-leverancier ook daadwerkelijk het CRM systeem levert dat u wilt hebben?

Wat levert deelname u op?
Naast de eerste hand praktijkervaring van collega ondernemers levert de workshop u op:

* Een oplossingsrichting voor uw eigen CRM vraagstuk
* Een voucher voor een dag gratis consulting in uw bedrijf
* Contacten met potentiële leveranciers die in staat zijn om u echt te leveren wat u zoekt

* Contact met een stagiair van de Hogeschool van Utrecht die u helpt om CRM in uw bedrijf te implementeren

Voor wie is de workshop bedoeld?
MKB ondernemers verantwoordelijk voor marketing, verkoop en of customer service, werkzaam in de volgende sectoren
* Groothandel

* Industrie

* Bouwnijverheid

* Vervoer en transport

* Financiële dienstverlening

* Zakelijke dienstverlening

* Retail

I-Nexus partners
Opdrachtgever voor deze workshop is de Taskforce Innovatie regio Utrecht. Opdrachtnemer en organisator van de workshop zijn Sandfire en de Stichting Media Plaza.

Wilt u ook partner van I-Nexus worden?
Neem dan contact met I-Nexus op via info@i-nexus.nl.

I-Nexus - MAIL: info@i-nexus.nl - TEL: +31 (0)30 291-4156 - FAX: +31 (0)30 291-4144 - MEER informatie...
copyright 2005 i-Nexus o All Rights Reserved