Modern media group
Modern Media verdubbelt haar omzet
- Een nieuw business concept levert haar vruchten af
Amersfoort, 26 augustus 2005 - Modern Media, leverancier van internet- en software
oplossingen om de interactie tussen organisaties en haar doelgroepen te optimaliseren,
heeft in de eerste 7 maanden van 2005 uitstekende resultaten geboekt. De omzetgroei
bedroeg meer dan 100% ten opzichte van dezelfde periode in 2004 met een netto winst van
8%.
'De afgelopen periode heeft een duidelijk bewijs geleverd dat we met ons in 2004
geïmplementeerde nieuwe business concept op de juiste weg zijn', zegt Frank
Verschoor, investeerder en managing partner. 'We hebben een aantal goede nieuwe klanten
geworven, zoals Akzo Nobel Car Refinishes, Sanoma, en Creyf's Uitzendbureau. Daarnaast
hebben we sterke vervolgstappen gemaakt bij reeds bestaande klanten, waaronder de Jong
Intra Vakanties en Koning Willem I College, na succesvolle eerste implementaties van onze
oplossingen. Er is een duidelijke behoefte aan een no-nonsense leverancier van
laagdrempelige oplossingen die snel resultaten kan leveren om nieuwe klanten te werven en
bestaande klanten beter te kunnen behouden. Door het toepassen van bestaande software
componenten en het inzetten van hoogwaardige ontwikkelaars in Roemenië hebben we
bewezen een schaalbare organisatie te zijn die haar klanten een duidelijk groeimodel
levert om stap voor stap een marketing- en serviceomgeving neer te zetten waarbij de
klant uiteindelijk centraal komt te staan.'
Modern Media zal zich in de tweede helft van 2005 nader focussen op uitbreiding van de
organisatie en de verdere ontwikkeling en uitrol van Clixmaster Studio waarmee iedere
marketing- en servicemanager, zonder tussenkomst van ICT specialisten, zelfstandig
allerlei vormen van interactieve internet campagnes kan ontwikkelen, managen en
publiceren. Ook zal veel aandacht worden besteed aan de verdere optimalisatie van
Clixmaster Republisher welke uitgeverijen de mogelijkheid biedt om printpublicaties
direct vanuit bestaande productiesystemen, in ePaper formaat, digitaal op het internet te
herpubliceren, zonder aanpassingen aan redactieteams en productieprocessen.
De sterke orderportefeuille en snel groeiende interesse rechtvaardigt de verwachting dat
de groei zich in de 2e helft van het jaar verder zal doorzetten.
Over Modern Media
Modern Media (www.modernmedia.nl) biedt oplossingen aan organisaties die streven naar een
slimmere interactie met hun doelgroepen via internet, met als doel om meer omzet, lagere
kosten en/of een hogere servicegraad te verkrijgen. Door de inzet van business- en
technische experts worden uitdagingen en kansen vertaald naar pragmatische en meetbare
oplossingen. Deze best-of-breed oplossingen zijn zelf ontwikkeld of zorgvuldig
geselecteerd. Modern Media's technische en functionele specialisten kunnen deze
oplossingen snel en effectief bij klanten implementeren.
Voor meer informatie, neem dan contact op met:
Nicolette ter Rele, Modern Media
Tel: +31 (0)33 453 5377
Email: Nicolette.ter.Rele@modernmedia.nl