(T.A.V.: redactie)

Titel: Name-It introduceert met AH advertentie: FrontPage Advertising

NAME-IT
Rubriek: Binnenland
Datum en tijd: 29-08-2005 10:38

Persbericht 29 augustus 2005

Name-It introduceert met AH advertentie: FrontPage Advertising

Beverwijk - Name-It promotional products, leverancier van zelfklevende memo's, geeft adverteerders aanzet tot een nieuwe vorm van adverteren.

Name-It heeft haar product ontwikkeld dat een advertentie op de voorpagina van kranten of andere media geplakt kan worden. Bij het afnemen van de advertentie loopt het drukwerk geen beschadigingen op door de speciale lijmlaag. De FP- Advertising is van zwaarder papier dan de reguliere memo's, heeft een speciale lijmlaag, kan tweezijdig bedrukt worden en kan in diverse maten geproduceerd worden.

Dagbladen krijgen nu de mogelijkheid om een advertenties op de voorpagina te verkopen zonder dat 'redactionele ruimte' verloren gaat. De voorpagina geeft een adverteerder een unieke mogelijkheid een grote, dan wel niet de grootste exposure die met een advertentie te behalen valt.

Op 28 augustus jl. is de eerste FP- Advertising gelanceerd op de voorpagina van de Telegraaf met een actie van Albert Heijn Hamsterweken. Albert Heijn geeft met de FP-Advertising een korting bij aankoop van een product. Door een barcode in het ontwerp aan te brengen, kan de consument aan de kassa een korting vergaren. Op deze manier is de advertentie voor een adverteerder een meetbaar instrument.


---

Wilt u meer informatie:
Neemt u dan contact op met Name-It

Name-It
Ringvaartweg 2
1948 PE Beverwijk

Tel. 0251 278926
info@name-it.nl
www.name-it.nl

uw contactpersonen:
Menno Wibier (06 52642809)
Leoniek Burger (06 53962345)