Ingezonden persbericht


Persbericht

Mediasurface viert eerste verjaardag van beursnotering

Hilversum, 26 augustus 2005- Mediasurface, leverancier van content management software, viert vandaag het feit dat het bedrijf alweer één jaar succesvol genoteerd staat op de AIM-markt van de London Stock Exchange (ticker: MSR).

Gedurende de laatste twaalf maanden heeft Mediasurface meerdere waardevolle contracten afgesloten met onder andere AEGON Holding, Intercontinental Hotels Group, Citigroup s Corporate and Investment Banking Group, ESPN (onderdeel van Walt Disney) en Studio 100.

Mediasurface presenteerde bij de bekendmaking van de halfjaarcijfers in april reeds winstcijfers. Het bedrijf presteerde met deze resultaten boven de verwachtingen van de markt. Lawrence Flynn, CEO Mediasurface zegt terugkijkend: Sinds de lancering van Mediasurface op de AIM, zijn we steeds sterker geworden. We kijken uit naar verdere successen en zijn erg optimistisch gestemd voor de toekomst.

Het belangrijkste Mediasurface product, Morello is zeer succesvol. Mediasurface blijft doorgaan met het uitdragen van zijn missie: serious websites, driven by business people, loved by IT . Het realiseren en beheren van volwaardige sites - intranet, extranet, internet - zonder tussenkomst van IT als uitgangspunt voor content management.

Naast bestaande klanten hebben ook veel nieuwe organisaties voor Morello gekozen, waaruit blijkt dat we een goed gedifferentieerd product aanbieden , zegt Ger Kors, directeur Mediasurface Benelux. Eerder dit jaar nam Mediasurface Class-Act BV over, een Nederlandse leverancier van een aantrekkelijk geprijsde ASP-oplossing voor content management. Hierdoor kan Mediasurface nu ook meespelen op de MKB-markt en heeft daarmee haar positie als een van de belangrijke spelers in content management versterkt.

Er is een kopie beschikbaar van het interim rapport en van de analyse die broker KBC Peel Hunt heeft geschreven op de website: (www.mediasurface.com), of door te mailen naar info@mediasurface.nl.

Over Mediasurface
Mediasurface (MSR) is internationaal leverancier van content management software en biedt een innovatief product met zeer lage beheerkosten. Mediasurface richt zich op de combinatie van betrouwbare en schaalbare content management software met een uiterst gebruiksvriendelijke voorkant voor alle typen eindgebruikers. Daardoor wordt de Mediasurface software bij talloze klanten naar volle tevredenheid ingezet voor zeer uiteenlopende intranet-, extranet- en internettoepassingen.

Mediasurface heeft haar hoofdkantoor in Engeland en is actief in Europa en de Verenigde Staten. In Nederland heeft Mediasurface een kantoor in Hilversum. Klanten van Mediasurface in de Benelux zijn onder andere AAInterfinance, AEGON, AntoniusMesosGroep, Consumentenbond, ENECO Energie, Erasmus MC, Gasunie, GTI, Holland Casino, Icare, Inspectie van het Onderwijs, Inspectie voor de Gezondheidszorg, LUMC, NATO, Plan International, SSA Global, Studio 100,Toerisme Vlaanderen, Trans Link Systems (OV Chipkaart), Triodos Bank, UMC Groningen, VGZ-IZA en Wereldomroep. Mediasurface is beursgenoteerd op AIM markt van de London Stock Exchange, symbool MSR. Meer informatie is te vinden op http://www.mediasurface.nl

Morello is een geregistreerd handelsmerk van Mediasurface. Morello is de Smart Client Office applicatie van Mediasurface voor content management met ongekend gebruiksgemak. Het werkt net zo eenvoudig als andere officetoepassingen.

Neem voor meer informatie contact op met:

Mediasurface B.V.

Annet Blanken

Tel. 035 6257890

GSM 06 5243 7191

annet.blanken@mediasurface.com

Potters PR

Monique Potters

Tel. 0345 501595

GSM 0628 889632

monique@potterspr.nl