Veel verzekeringsadviseurs verrassen medewerkers Nationale-Nederlanden
met bloemetje
26-08-2005
De actie Zomersprint 2005 van Nationale-Nederlanden is een succes.
Intermediairs worden in de gelegenheid gesteld om kosteloos een bos
bloemen te geven aan medewerkers van Nationale-Nederlanden die
uitblinken in klantgericht werken. In 2004, het eerste jaar van deze
actie, werden namens het intermediair 322 bossen bloemen uitgedeeld.
Nu staat de teller al op 730 bossen terwijl de actieperiode nog loopt.
Dit is een ruime verdubbeling.
Zomersprint 2005 duurt 6 weken, van 1 augustus tot 10 september 2005.
Gedurende deze periode kunnen verzekeringsadviseurs medewerkers van
Nationale-Nederlanden laten verrassen met een bos bloemen. Het gaat
hierbij om medewerkers waarmee het intermediair erg tevreden is.
Bijvoorbeeld een medewerker die goede ondersteuning biedt of
oplossingsgericht is.
Nationale-Nederlanden wil met deze actie de klantgerichtheid van haar
medewerkers stimuleren. Collega's die klantgericht werken worden in
het zonnetje gezet en dienen als voorbeeld voor andere medewerkers.
Omdat de verzekeringsadviseurs hun keuze motiveren krijgt
Nationale-Nederlanden inzicht in wat de verzekeringsadviseur van
belang vindt in het contact met de medewerkers. Trefwoorden in de
motiveringen zijn; vriendelijk, betrokken bij mijn bedrijfsvoering,
vakkundig en betrouwbaar, komt afspraken na en handelt zaken snel af.
Het feit dat er nu, in de eerste 4 weken van de actie, al meer dan een
verdubbeling van het aantal bossen bloemen is gerealiseerd geeft reden
tot enthousiasme. Nationale-Nederlanden werkt hard aan de verbetering
van de dienstverlening en is blij dat het intermediair verbeteringen
signaleert.
Het intermediair kan nog tot en met 9 september medewerkers van
Nationale-Nederlanden aanmelden voor een bos bloemen. Op het extranet
Mijn.NN.nl vindt de verzekeringsadviseur informatie over de actie en
het aanmeldingsformulier.
Nationale-Nederlanden