PERSBERICHT - 2005-08-23

Regio Navarra nieuwe klant TMC voor Benelux

De Spaanse regio Navarra heeft het Amsterdamse TMC (Travel Marketing Company) ingehuurd om de toeristische marketing, public relations en promotie te behartigen in de Benelux. TMC zal door middel van persberichten, lezersreizen, persreizen, joint promotions en joint marketing campaigns de streek onder de aandacht van travel trade en consument gaan brengen. Doel is de naamsbekendheid te verhogen en het imago te versterken.

Toeristisch Navarra
Navarra is een door toeristen nog onontdekt gebied in het noordwestelijke deel van Spanje. Ingeklemd tussen de hoge toppen van de Pyreneeen en de Atlantische Oceaan. vindt men in deze streek een schat aan mogelijkheden voor de toeristische markt; de hoofdstad Pamplona (bekend van de jaarlijkse stierenrennen), de verschillende pelgrimsroutes naar Santiago de Compostela, wijnhuizen die heerlijke wijnen produceren (zeer populair zijn in Nederland en Belgie), vele traditionele feesten en natuurlijk niet te vergeten het indrukwekkende landschap.

Dit laatste varieert in Navarra van de Pyreneeen, het gedeelte richting de Atlantische kust en het vlakkere, zonnige land. Met de verandering van het landschap, verandert ook het klimaat, de folkore, architectuur en gastronomie, maar de onbedorven gastvrijheid blijft overal hetzelfde.

Over TMC
TMC is een marketing-, communicatie- en representatiebureau, gespecialiseerd in de toeristische branche (busines to business en business to consumer) en gevestigd in hartje Amsterdam (Jordaan). Het bureau, in 1995 opgericht door Susan van Egmond, heeft door de jaren heen een enorme ervaring opgedaan en een groot internationaal netwerk opgebouwd in de toeristische sector en mediawereld. TMC-kernwoorden zijn: merkgericht denken, creatief, professioneel, betrokken, nuchter en hands-on mentaliteit.

Meer informatie Navarra: www.navarra.es