PERSBERICHT - 2005-08-23
Regio Navarra nieuwe klant TMC voor Benelux
De Spaanse regio Navarra heeft het Amsterdamse TMC (Travel Marketing
Company) ingehuurd om de toeristische marketing, public relations en
promotie te behartigen in de Benelux. TMC zal door middel van
persberichten, lezersreizen, persreizen, joint promotions en joint
marketing campaigns de streek onder de aandacht van travel trade en
consument gaan brengen. Doel is de naamsbekendheid te verhogen en het
imago te versterken.
Toeristisch Navarra
Navarra is een door toeristen nog onontdekt gebied in het
noordwestelijke deel van Spanje. Ingeklemd tussen de hoge toppen van
de Pyreneeen en de Atlantische Oceaan. vindt men in deze streek een
schat aan mogelijkheden voor de toeristische markt; de hoofdstad
Pamplona (bekend van de jaarlijkse stierenrennen), de verschillende
pelgrimsroutes naar Santiago de Compostela, wijnhuizen die heerlijke
wijnen produceren (zeer populair zijn in Nederland en Belgie), vele
traditionele feesten en natuurlijk niet te vergeten het indrukwekkende
landschap.
Dit laatste varieert in Navarra van de Pyreneeen, het gedeelte
richting de Atlantische kust en het vlakkere, zonnige land. Met de
verandering van het landschap, verandert ook het klimaat, de folkore,
architectuur en gastronomie, maar de onbedorven gastvrijheid blijft
overal hetzelfde.
Over TMC
TMC is een marketing-, communicatie- en representatiebureau,
gespecialiseerd in de toeristische branche (busines to business en
business to consumer) en gevestigd in hartje Amsterdam (Jordaan). Het
bureau, in 1995 opgericht door Susan van Egmond, heeft door de jaren
heen een enorme ervaring opgedaan en een groot internationaal netwerk
opgebouwd in de toeristische sector en mediawereld. TMC-kernwoorden
zijn: merkgericht denken, creatief, professioneel, betrokken, nuchter
en hands-on mentaliteit.
Meer informatie Navarra: www.navarra.es