Persbericht
MEAVITA VERBETERT KLANTTEVREDENHEID MET NIEUW CRM SYSTEEM
Amstelveen, 23 augustus 2005
LogicaCMG en Meavita hebben een contract gesloten voor de implementatie van een nieuw Oracle CRM systeem.
Als gevolg van de vergrijzing in Nederland zal de vraag naar zorg de komende jaren sterk groeien. Meavita krijgt hierdoor te maken met een toename van het aantal klanten en een sterk veranderende klantvraag. Het nieuwe CRM systeem moet ondersteuning bieden bij de service en dienstverlening van Meavita aan haar klanten. Daarnaast wordt de dienstverlening verder verbeterd doordat centrale service afdelingen, zoals Meavita Klantenservice, gebruik gaan maken van het CRM systeem.
Volgens Haye Mensonides, managing director van de public sector van LogicaCMG dwingen de marktontwikkelingen zorgaanbieders in de thuiszorg, woonzorg en verpleging tot het maken van strategische keuzes: Kwalitatieve informatie over klanten is onontbeerlijk voor het maken van de juiste organisatorische keuzes en het verlenen van hoogwaardige zorg. LogicaCMG implementeert daarbij klantservice systemen die in andere sectoren hun nut al ruimschoots hebben bewezen .
Met meer dan 6.000 medewerkers is Meavita de grootste zorgaanbieder in Den Haag en omstreken. De behoeften van onze klanten staan centraal bij onze zorgverlening. Ons doel is ervoor te zorgen dat een ieder die dat wenst zo lang mogelijk de regie over het eigen leven kan blijven voeren. Het CRM systeem gaat ons helpen bij het voortdurend ontwikkelen van een samenhangend dienstenpakket op het gebied van zorg, wonen en welzijn , aldus Daan van de Meeberg, voorzitter van de Raad van Bestuur van Meavita.
LogicaCMG
LogicaCMG