Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Exclusief samenwerkingsverband Unamic en Universiteit van Suriname
Unamic Customer Contact & Sales breidt zijn activiteiten in Suriname uit. Door exclusief samen te werken met de Universiteit van Suriname, waarbij studenten een studie-werkcombinatie wordt geboden, hoopt Unamic een bijdrage te leveren aan een betere doorstroming van studenten. Daarnaast weet Unamic zich verzekerd van toegang tot een groep zeer enthousiaste, goed opgeleide studenten, waardoor verdere groei van het offshore callcenter in Suriname wordt gewaarborgd.
De samenwerking wordt aangegaan voor een periode van 5 jaar, met de intentie deze periode met nog eens 5 jaar te verlengen. "We zijn nu in staat onze positie als marktleider op het gebied van offshore customer contact activiteiten vanuit Suriname verder uit te bouwen. Toegang tot de pool van 3000 studenten helpt ons in onze ambitie om in 2005 te groeien naar meer dan 50 seats in Suriname. Met de uitbreiding van Unamic Almere naar 160 seats beschikken we dan over meer dan 200 seats. Verdere uitbreiding is op korte termijn voorzien," aldus Unamic directeur Jeroen ten Haave.
Unamic heeft met de Universiteit van Suriname een tweede, solide partner aan zich gebonden in Suriname. Eerder werd al met telecommunicatiebedrijf Telesur een samenwerking afgesloten.
Over Unamic
Unamic staat voor Customer Contact & Sales. In zowel de business-to-consumer als de business-to-business markt ondersteunt Unamic bedrijven in hun doelstelling om hun bedrijfsprocessen op de gebieden klantcontacten en verkoop te optimaliseren. De activiteiten bestaan onder meer uit: in- en outbound klantcontacten, klantenservice, fulfilment, e-mail afhandeling, sales detachering en sales outsourcing. Naast haar activiteiten vanuit Nederland biedt Unamic Customer Contact & Sales diensten aan vanuit Paramaribo, Suriname. Volgens de WGCC, de werkgeversvereniging van call centers, behoort Unamic tot de snelste groeiers in de branche.
==================================
Ingezonden persbericht