Kijkersactie RTL 4, 5 en 7 overtreft alle verwachtingen
Binnen een week ruim drie en een half miljoen pageviews voor RTL457.nl
De kijkersactie, die RTL Nederland op 12 augustus gestart is bij de
lancering van haar family of stations RTL 4, 5 en 7, is een ongekend
succes. Al in de eerste zes dagen van de actie heeft de actiesite
rtl457.nl ruim drie en een half miljoen pageviews gerealiseerd. Het
gemiddelde aantal bereikte gisteren een dagrecord van 700.000.
Bovendien hebben consumenten in diezelfde periode op deze site al een
half miljoen kanskaarten ingevuld.
RTL Nederland biedt haar kijkers met deze, nu reeds geslaagde, actie
nog tot en met 9 september massaal de kans op het winnen van prachtige
prijzen. Tegelijkertijd worden de kijkers met deze actie in contact
gebracht met de nieuwe programmering van RTL 4, RTL 5 en RTL 7.
Via een variëteit aan media (ondermeer Telegraaf, Voetbal
International, Libelle, verschillende omroepbladen) en
distributiepunten (Total, Free Record Shop, The Music Store, Blokker
en ECI) verspreidt RTL Nederland meer dan dertig miljoen kanskaarten,
die wekelijks garant staan voor maar liefst 457 prijzen. Op
www.rtl457.nl kunnen deelnemers de persoonlijke code invullen en
daarmee direct kans maken op onder meer reizen, scooters, weekendjes
weg, ballonvaarten, horloges en dvds. De ultieme winnaar kan zich aan
het eind van de actieperiode verheugen op de spectaculaire
superhoofdprijs: een Topparken vakantiewoning in Nederland ter waarde
van 300.000 euro. Daarnaast worden drie verschillende Mitsubishis
weggegeven aan kijkers die vanaf 12 augustus de programmas op RTL 4,
RTL 5 en RTL 7 scherp in de gaten te houden.
---
----------------------------
Noot aan de redactie: voor meer informatie kunt u contact opnemen met
Jacqueline Hekkers, persdienst RTL Nederland via tel. 035-6718525.
© 2005 RTL Nederland / IP
RTL Group