Nederlandse Hartstichting

Holland Fit en Hartstichting presenteren gezond geschenk: de fitbox Den Haag, 15 augustus 2005. De Fitbox bevat een range van producten met een gezonde en sportieve inhoud. Holland Fit en de Nederlandse Hartstichting hebben dit gezonde geschenk samen ontwikkeld en presenteren het als eindejaarsgeschenk voor werkgevers. De Hartstichting erkent het probleem dat de Nederlandse bevolking te weinig beweegt en ondersteunt daarom dit initiatief. De helft van de opbrengst van de Fitbox komt ten goede aan de Hartstichting.

De Fitbox in 3 varianten

De Fitbox is een gezond geschenk en uitgebracht in drie varianten: de Fitbox balance, de Fitbox at work en de Fitbox extreme. Op deze wijze bieden werkgevers werknemers de gewenste keuzevrijheid. Voorbeelden van producten uit de Fitbox zijn: een hartslagmeter, een fietslampje, douchegel en een stretchband. Met de standaard verkoopprijs van EUR 35,- blijft de Fitbox binnen de fiscale feestdagenregeling.

Gezond en actief

De Fitbox bevat ook een actief onderdeel, de Fitpas. Met de Fitpas kunnen meer dan 1500 beweeg- en sportactiviteiten in heel Nederland worden geboekt. Werknemers profiteren hierbij altijd van hoge kortingen en gratis aanbod. Sportactiviteiten worden met de Fitpas geboekt via internet.

Positief imago

Het geven van een eindejaarsgeschenk creëert betrokken personeel. Een sportief en gezond geschenk draagt ook bij aan een positief imago van de organisatie. De sportende werknemer zorgt daarnaast voor een positieve sfeer op de werkvloer. Met de Fitbox wordt bijgedragen aan het oplossen van het maatschappelijke probleem dat een groot deel van de bevolking (52%) te weinig beweegt. De Hartstichting erkent dit probleem en ondersteunt daarom dit initiatief.

NOOT VOOR DE REDACTIE (