Holland Fit en Hartstichting presenteren gezond geschenk: de fitbox
Den Haag, 15 augustus 2005. De Fitbox bevat een range van producten
met een gezonde en sportieve inhoud. Holland Fit en de Nederlandse
Hartstichting hebben dit gezonde geschenk samen ontwikkeld en
presenteren het als eindejaarsgeschenk voor werkgevers. De
Hartstichting erkent het probleem dat de Nederlandse bevolking te
weinig beweegt en ondersteunt daarom dit initiatief. De helft van de
opbrengst van de Fitbox komt ten goede aan de Hartstichting.
De Fitbox in 3 varianten
De Fitbox is een gezond geschenk en uitgebracht in drie varianten: de
Fitbox balance, de Fitbox at work en de Fitbox extreme. Op deze wijze
bieden werkgevers werknemers de gewenste keuzevrijheid. Voorbeelden
van producten uit de Fitbox zijn: een hartslagmeter, een fietslampje,
douchegel en een stretchband. Met de standaard verkoopprijs van EUR
35,- blijft de Fitbox binnen de fiscale feestdagenregeling.
Gezond en actief
De Fitbox bevat ook een actief onderdeel, de Fitpas. Met de Fitpas
kunnen meer dan 1500 beweeg- en sportactiviteiten in heel Nederland
worden geboekt. Werknemers profiteren hierbij altijd van hoge
kortingen en gratis aanbod. Sportactiviteiten worden met de Fitpas
geboekt via internet.
Positief imago
Het geven van een eindejaarsgeschenk creëert betrokken personeel. Een
sportief en gezond geschenk draagt ook bij aan een positief imago van
de organisatie. De sportende werknemer zorgt daarnaast voor een
positieve sfeer op de werkvloer. Met de Fitbox wordt bijgedragen aan
het oplossen van het maatschappelijke probleem dat een groot deel van
de bevolking (52%) te weinig beweegt. De Hartstichting erkent dit
probleem en ondersteunt daarom dit initiatief.
NOOT VOOR DE REDACTIE (
Nederlandse Hartstichting