Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Bookmark ontwikkelt viral game "Zap & Win" voor Philips

Voor Philips Consumer Electronics heeft Bookmark de Europese viral game "Zap & Win" ontwikkelt. In dit spel wordt de consument uitgedaagd om 3 televisies op dezelfde zender te zappen. Wie dat goed doet, wint een Philips prijs, zoals een Flat-TV, een portabel DVD-speler of het nieuwe Personal Sound System, de ShoqBox. Vervolgens kan de consument die succesvol een andere consument het spel aanraadt, nogmaals spelen.

De game is voorzien van een video presentator en wordt verspreid in 6 Europese landen: Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje en Italië. De activiteit is opgezet ter promotie van Club Philips, het online klantenprogramma van Philips. Het spel is te vinden op www.zapandwin.com.

NOOT AAN DE REDACTIE

Bookmark (www.bookmark.nl) adviseert en assisteert bedrijven bij de organisatie, implementatie en integratie van interactieve marketing strategieën. Kernbegrippen hierbij zijn direct marketing, nieuwe media en loyaliteitsprogramma's. Bookmark werkt voor diverse vooraanstaande bedrijven zoals Cadillac Europe, Center Parcs, Disney, Grolsch, Philips en Videoland, en is in acht jaar tijd uitgegroeid tot één van de toonaangevende interactieve marketingbureaus in Nederland.