Talpa Nederland
Talpa introduceert geheugenspel in reclameblokken
Wanneer Talpa zaterdag 13 augustus om 20.00 uur start met uitzenden
introduceert de zender een nieuw spel in de reclameblokken. Aan het
begin van een commercialbreak wordt door middel van een titelkaart
âHet Geheugenspelâ aangekondigd. Door goed op te letten tijdens de
commercials maakt de kijker kans op mooie prijzen.
Na de aankondiging worden de commercials op normale wijze vertoond.
Tegen het einde van het reclameblok verschijnt een vraag met
betrekking tot één van de zojuist verschenen reclameboodschappen.
Met behulp van een mobiele telefoon kan de kijker per sms de vraag
beantwoorden. Het juiste antwoord en de naam van de winnaar worden in
het laatste reclameblok van de avond bekend gemaakt. In de toekomst
kunnen per avond meerdere vragen voor verschillende adverteerders
gespeeld worden, waarvan de winnaars direct bekend worden gemaakt in
de daarop volgende commercialbreak. De prijs staat in relatie tot het
product waar de vraag betrekking op heeft, en wordt beschikbaar
gesteld door de adverteerder. De primeur is zaterdag voor een spot van
de Toyota Avensis.
Met âHet Geheugenspelâ hoopt Talpa op interactieve wijze de
attentiewaarde en effectiviteit van reclame te vergroten, en de
aandacht van de kijker langer vast te houden.
TALPA TV B.V. | Zevenend 45-4 | 1251 RL Laren (nh) | Postbus 154 |
1250 AD LAREN (nh)
Email | info@denieuwezender.tv