Talpa Nederland


Talpa introduceert geheugenspel in reclameblokken

Wanneer Talpa zaterdag 13 augustus om 20.00 uur start met uitzenden introduceert de zender een nieuw spel in de reclameblokken. Aan het begin van een commercialbreak wordt door middel van een titelkaart âHet Geheugenspelâ aangekondigd. Door goed op te letten tijdens de commercials maakt de kijker kans op mooie prijzen.

Na de aankondiging worden de commercials op normale wijze vertoond. Tegen het einde van het reclameblok verschijnt een vraag met betrekking tot één van de zojuist verschenen reclameboodschappen. Met behulp van een mobiele telefoon kan de kijker per sms de vraag beantwoorden. Het juiste antwoord en de naam van de winnaar worden in het laatste reclameblok van de avond bekend gemaakt. In de toekomst kunnen per avond meerdere vragen voor verschillende adverteerders gespeeld worden, waarvan de winnaars direct bekend worden gemaakt in de daarop volgende commercialbreak. De prijs staat in relatie tot het product waar de vraag betrekking op heeft, en wordt beschikbaar gesteld door de adverteerder. De primeur is zaterdag voor een spot van de Toyota Avensis.

Met âHet Geheugenspelâ hoopt Talpa op interactieve wijze de attentiewaarde en effectiviteit van reclame te vergroten, en de aandacht van de kijker langer vast te houden.

TALPA TV B.V. | Zevenend 45-4 | 1251 RL Laren (nh) | Postbus 154 | 1250 AD LAREN (nh)
Email | info@denieuwezender.tv